Neeeeeeej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2015

Patriark

Anonym skriver:

Du er klog var ... 

Står det nogen steder der ikke er brugt det ... 

Brug det korrekt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2015

Masig

Det ville måske hjælpe lidt på folks kommentarer hvis ts skrev lidt mere end bare det hun har skrevet. Hvad forventer hun folk skal skrive? "Få en abort", "brug prævention", "stakkels dig, hvor er det synd"... jeg må indrømme min første tanke var " så brug prævention", men jeg aner jo intet om hendes situation. Havde hun nu skrevet at de havde beskyttet sig og alligevel skete det, så havde der måske været mere forståelse fra folk... 

det er da en super øv situation at stå i, uønsket gravid. Men kan godt lidt forstå folks kommentarer når man ikke ved mere. Og det må ts jo så bare tage med, når hun skriver i et offentligt forum og ikke kommer med flere oplysninger.

Jeg håber det hele flasker sig for ts og hun vælger det rigtige for hende... det er jo en stor ting som skal tænkes godt igennem... 

Anmeld

9. februar 2015

Anonym trådstarter

Patriark skriver:

Brug det korrekt!

Du er en idiot at høre på !!! 

Anmeld

9. februar 2015

Krydserfingre

Men TS så prøv og skriv og forklar om din situation i stedet for. Så kan folk bedre forstå dig og hjælpe. 

Anmeld

9. februar 2015

Lotus86

Patriark skriver:

Brug det korrekt!

Ej stop dig selv...!!! Nu må folk sgu tage sig sammen.. I ved jo absolut INTET om hvordan det er gået til, det er jo altså ikke umuligt at blive gravid, selvom man beskytter sig korrekt. 

Det er så grotesk hvordan nogle mennesker mener det er okay at 'snakke' til folk, bare fordi de sidder gemt bag en skærm..!!

Anmeld

9. februar 2015

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Det ville måske hjælpe lidt på folks kommentarer hvis ts skrev lidt mere end bare det hun har skrevet. Hvad forventer hun folk skal skrive? "Få en abort", "brug prævention", "stakkels dig, hvor er det synd"... jeg må indrømme min første tanke var " så brug prævention", men jeg aner jo intet om hendes situation. Havde hun nu skrevet at de havde beskyttet sig og alligevel skete det, så havde der måske været mere forståelse fra folk... 

det er da en super øv situation at stå i, uønsket gravid. Men kan godt lidt forstå folks kommentarer når man ikke ved mere. Og det må ts jo så bare tage med, når hun skriver i et offentligt forum og ikke kommer med flere oplysninger.

Jeg håber det hele flasker sig for ts og hun vælger det rigtige for hende... det er jo en stor ting som skal tænkes godt igennem... 

Tak!!! 

Jeg ønsker egentlof bare tråden slettet ..

keg ønsker hverken melidenhede eller noget, heller ingen forståelse ... 

Men never minde ... 

Anmeld

9. februar 2015

Anonym trådstarter

Lotus86 skriver:

Ej stop dig selv...!!! Nu må folk sgu tage sig sammen.. I ved jo absolut INTET om hvordan det er gået til, det er jo altså ikke umuligt at blive gravid, selvom man beskytter sig korrekt. 

Det er så grotesk hvordan nogle mennesker mener det er okay at 'snakke' til folk, bare fordi de sidder gemt bag en skærm..!!

Jeg er lige så forarget som dig . 

De tråde her er der ofte og har da aldrig opleve folk snakke sådan til folk som her .. 

Jeg ønsker ikke komme med detaljer når folk på forhånd har dømt .gid tråden bare forsvandt igen sammen med mit problem .. 

Anmeld

9. februar 2015

Masig

Anonym skriver:

Tak!!! 

Jeg ønsker egentlof bare tråden slettet ..

keg ønsker hverken melidenhede eller noget, heller ingen forståelse ... 

Men never minde ... 

Skriv en besked til admin om at få den slettet. Og så lidt flere oplysninger en anden gang så folk ved hvad de skal kommentere på  

Held og lykke med det hele...

Anmeld

9. februar 2015

*Mor Til Albert*

Anonym skriver:

Alt der ikke måtte ske er sket ����������

Man kan jo også godt blive gravid selvom at der bruges prævention. Intet er 100% sikkert. 
Jeg har ikke selv stået i din situation, men jeg bliver lidt ked indeni når du skriver "Neeeeeej". Er børn ikke altid en velsignelse?

Anmeld

9. februar 2015

Anonym trådstarter

*Mor Til Albert* skriver:

Man kan jo også godt blive gravid selvom at der bruges prævention. Intet er 100% sikkert. 
Jeg har ikke selv stået i din situation, men jeg bliver lidt ked indeni når du skriver "Neeeeeej". Er børn ikke altid en velsignelse?

Jo børn er altid en velsignelse .. 

Jeg ville os hjertens gerne beholde men vi er dog laaaaaangt fra enige om det ! ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.