Neeeeeeej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2015

Mom

Profilbillede for Mom
JaniceMonique skriver:

Undskyld at jeg blander mig, men hvorfor dele det herinde når du nu reagerer sådan når folk kommenterer???  Det er man jo lidt selv udenom 

Til en anden gang burde du måske holde det for dig selv, hvis det ikke er et barn du måske ikke ønsker at få

Hvorfor skulle hun holde det for sig selv? Det er da ikke første gang der er oprettet en tråd om en uplanlagt graviditet herinde....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2015

Anonym trådstarter

Alle jer som alligevel råder mig til ikke at dele der her . Lad vær at kommenter her så ... 

Holy fuck man troede det var et sted man kunne dele sine ting ... 

Men stopper den her ... 

Slet tråden admin tak ... 

Anmeld

9. februar 2015

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Hvorfor skulle hun holde det for sig selv? Det er da ikke første gang der er oprettet en tråd om en uplanlagt graviditet herinde....

Tak ... 

Tak fordi der trods alt er en som forstår .. Tak 

Anmeld

9. februar 2015

JaniceMonique

Mom skriver:

Når hun nu reagerer sådan som hun gør.. Så ville jeg da holde det for mig selv og kun tale med min mand/kæreste om det 

Kunne forstå hvis hun spurgte om råd  men her virker det jo som om det er en skandale.. Men okay, det nok bare min mening og der er intet ondt i det.. Men man må da regne med at visse folk kommer med ''trælse'' kommentarer til det 

Og vil bestemt ikke mene at min er træls, men siger det bare som det er... Hvis jeg blev uønsket gravid, ville jeg da hellere ikke dele det herinde - medmindre jeg valgte at beholde det, siger ikke hun ikke gør det, men... Ja... 

Anmeld

9. februar 2015

April-baby

JaniceMonique skriver:

Undskyld at jeg blander mig, men hvorfor dele det herinde når du nu reagerer sådan når folk kommenterer???  Det er man jo lidt selv udenom 

Til en anden gang burde du måske holde det for dig selv, hvis det ikke er et barn du måske ikke ønsker at få

Giver dig ret. Ved man ikke kan tåle at høre andres meninger skal man jo ikke skrive her, man kan altid skrive herinde, men om der kommer negativ svar eller hvad der gør, kan man jo ikke vide sig selv sikker på.

Anmeld

9. februar 2015

Anonym trådstarter

Flot så kloge og kæphøje folk er når de sidder bag en skærm ! 

Gudskelov i ikke kender mig eller Lin historie bag ! 

Kan i have i en aften folkens , 

Anmeld

9. februar 2015

lineog4

Anonym skriver:

Alt der ikke måtte ske er sket ����������

Uha har stået der - aldrig har jeg været så ambivalent da jeg så de to streger - for selv om jeg som dig råbte NEEEEEEJ, så var der hele tiden et lille smil inde under nej'et.

Vi vidste så her hjemme, at vi ikke ville vælge en abort uden vi skulle diskutere det - det er præmissen her hjemme: vi bruger prævention og skulle det sorte uheld være ude vil vi ikke få abort.

Så jeg var "heldig" jeg ikke også skulle have den præmis ind over at træffe et valg men kunne nøjes med bare at råbe: NEEEEJ.

Men må sige, det var ikke nemt. Min mand havde enormt svært ved det, og irrationelt gav han mig og min krop skylden selvom jeg pligtskyldigt havde spist alle mine p-piller. Og vi har skulle have mange lange snakke for at få forholdet på ret køl. Det har vi nu plus en 4 årig der har gjort jeg har fundet lykken i livet igen.

En masse tanker nu hvor I skal finde ud af hvad I skal.

Anmeld

9. februar 2015

Mom

Profilbillede for Mom
JaniceMonique skriver:

Når hun nu reagerer sådan som hun gør.. Så ville jeg da holde det for mig selv og kun tale med min mand/kæreste om det 

Kunne forstå hvis hun spurgte om råd  men her virker det jo som om det er en skandale.. Men okay, det nok bare min mening og der er intet ondt i det.. Men man må da regne med at visse folk kommer med ''trælse'' kommentarer til det 

Og vil bestemt ikke mene at min er træls, men siger det bare som det er... Hvis jeg blev uønsket gravid, ville jeg da hellere ikke dele det herinde - medmindre jeg valgte at beholde det, siger ikke hun ikke gør det, men... Ja... 

Og jeg som troede at man kunne forvente at voksne mennesker opførte sig derefter, bare fordi det er over internettet og ik face to face, behøver voksne kvinder nødvendigvis hverken opføre sig dømmende, barnlige eller direkte grove.

Jeg syntes det er fint hun skriver herinde. Jeg søgte selv hjælp (råd), på et andet debatforum da jeg blev uønsket gravid i sin tid, og fik mange brugbare råd..

Anmeld

9. februar 2015

Mom

Profilbillede for Mom
April-baby skriver:

Giver dig ret. Ved man ikke kan tåle at høre andres meninger skal man jo ikke skrive her, man kan altid skrive herinde, men om der kommer negativ svar eller hvad der gør, kan man jo ikke vide sig selv sikker på.

Bare fordi man har en mening behøves man vel ik ytre den..

Vi har ytringsfrihed ikke ytringspligt. 

Anmeld

9. februar 2015

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Uha har stået der - aldrig har jeg været så ambivalent da jeg så de to streger - for selv om jeg som dig råbte NEEEEEEJ, så var der hele tiden et lille smil inde under nej'et.

Vi vidste så her hjemme, at vi ikke ville vælge en abort uden vi skulle diskutere det - det er præmissen her hjemme: vi bruger prævention og skulle det sorte uheld være ude vil vi ikke få abort.

Så jeg var "heldig" jeg ikke også skulle have den præmis ind over at træffe et valg men kunne nøjes med bare at råbe: NEEEEJ.

Men må sige, det var ikke nemt. Min mand havde enormt svært ved det, og irrationelt gav han mig og min krop skylden selvom jeg pligtskyldigt havde spist alle mine p-piller. Og vi har skulle have mange lange snakke for at få forholdet på ret køl. Det har vi nu plus en 4 årig der har gjort jeg har fundet lykken i livet igen.

En masse tanker nu hvor I skal finde ud af hvad I skal.

Tusind tusind tusind tak for din historie .. Pg dine tanker .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.