JC2014 skriver:
Som overskriften lyder... Hvad glæder I jer mest til ved en lille ny? Både førstegangs- og flergangsmødre.
Selv er min mand og jeg stadig ved at prøve at lave den første, men for at fordrive ventetiden, syntes jeg at det kunne være både sjovt og dejligt med sådan en tråd her. 
Jeg kan jo lægge ud med selv at fortælle lidt... Personligt glæder jeg mig til så meget! Både til at være gravid og mærke din lille bevæge sig! Glæder mig så meget til at være nogens mor, og til at kunne give alt hvad jeg har inden i mig, for at sende den så godt af sted på livets vej som muligt! Nogle lidt måske underlige ting er at jeg glæder mig til at dufte til baby. Jeg har hørt så mange tale om at babyer dufter helt specielt og fantastisk, men jeg har aldrig prøvet det, så er spændt på at se om der er noget om snakken.
Noget andet der måske er lidt underligt, og som gerne skulle ligge langt ude i fremtiden, er at jeg drømmer om at blive bedstemor. Jeg er selv vokset op med en vidunderlig bedste, og ved at det kommer deraf. Jeg har som sagt selvfølgelig ikke travlt lige hvad den drøm angår, men jeg tænker somme tider på det.
Dette er bare lidt af det, men nok om mine drømme. Hvad med jeres? 
Venter vores 2. barn
Lige nu er jeg så langt at jeg glæder mig til at komme af med mavsen
Har været sygemeldt nærmest hele graviditeten! Så at kunne gå og stå normalt og være der 100% for min søn igen, bliver fantastisk!!
MEN! Glæder mig sindssygt meget til at møde vores kommende lille pige
Se hvordan hun ser ud, ligheder med vores søn, at give vores dejlige søn den lillesøster som han har ventet på så længe nu
at blive den familie med os fire - som vi går og drømmer om <3 At kunne vise hende frem, at få hende hjem i vores lille hus og bare hygge os, at have min kæreste ved vores side hele den første måned
Åh der er stort set ikke den ting jeg ikke glæder mig til 
<3
At sætte et liv til verden, som bare er elsket fra den dag man stod med testen - er noget af det vildeste!! 
vi kan slet ikke vente længere nogle af os!! 
Anmeld