JC2014 skriver:
Som overskriften lyder... Hvad glæder I jer mest til ved en lille ny? Både førstegangs- og flergangsmødre.
Selv er min mand og jeg stadig ved at prøve at lave den første, men for at fordrive ventetiden, syntes jeg at det kunne være både sjovt og dejligt med sådan en tråd her. 
Jeg kan jo lægge ud med selv at fortælle lidt... Personligt glæder jeg mig til så meget! Både til at være gravid og mærke din lille bevæge sig! Glæder mig så meget til at være nogens mor, og til at kunne give alt hvad jeg har inden i mig, for at sende den så godt af sted på livets vej som muligt! Nogle lidt måske underlige ting er at jeg glæder mig til at dufte til baby. Jeg har hørt så mange tale om at babyer dufter helt specielt og fantastisk, men jeg har aldrig prøvet det, så er spændt på at se om der er noget om snakken.
Noget andet der måske er lidt underligt, og som gerne skulle ligge langt ude i fremtiden, er at jeg drømmer om at blive bedstemor. Jeg er selv vokset op med en vidunderlig bedste, og ved at det kommer deraf. Jeg har som sagt selvfølgelig ikke travlt lige hvad den drøm angår, men jeg tænker somme tider på det.
Dette er bare lidt af det, men nok om mine drømme. Hvad med jeres? 
Sikke dog en dejlig tråd
Jeg blev nemlig lidt trist, da jeg i sin tid oprettede mig herinde og ikke kunne svare på de der 10 spørgsmål om at VÆRE mor - der kunne godt være et alternativ til de ventende 
Men til spørgsmålet:
Jeg glæder mig som de fleste jo bare til det hele! Men mere detaljeret, så glæder jeg mig især til at dele min lykke med andre.
Jeg glæder mig til at spørge min kæreste om han også ser en streg nr 2 og græde sammen af glæde.
Jeg glæder mig til hjerteblink, til at mærke barnet i min mave og til at fortælle de kommende bedsteforældre og resten af familien den glædelige nyhed.
Jeg glæder mig til at min kæreste da vil fri til mig og blive gift med kæmpemaven (vi har allerede planlagt det hele sammen
)
Jeg glæder mig til at se min nyfødte for første gang og mærke vores hjertersmelte sammen når babyen ligger på mit bryst.
Jeg glæder mig til alle de ting jeg skal lave til babyen, men jeg glæder mig også rigtig meget til de ting jeg skal lave MED babyen og senere hen også børnene.
Jeg glæder mig til de traditioner vi skal skabe sammen som familie.
Men mest af alt, så glæder jeg mig ikke kun til selv at blive mor, jeg glæder mig nemlig præcis lige så meget til at se min kæreste blive far