Kommende mødre! Hvad glæder I jer mest til? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.687 visninger
13 svar
4 synes godt om
9. februar 2015

JC2014

Profilbillede for JC2014

Som overskriften lyder... Hvad glæder I jer mest til ved en lille ny? Både førstegangs- og flergangsmødre.  Selv er min mand og jeg stadig ved at prøve at lave den første, men for at fordrive ventetiden, syntes jeg at det kunne være både sjovt og dejligt med sådan en tråd her.

Jeg kan jo lægge ud med selv at fortælle lidt... Personligt glæder jeg mig til så meget! Både til at være gravid og mærke din lille bevæge sig! Glæder mig så meget til at være nogens mor, og til at kunne give alt hvad jeg har inden i mig, for at sende den så godt af sted på livets vej som muligt! Nogle lidt måske underlige ting er at jeg glæder mig til at dufte til baby. Jeg har hørt så mange tale om at babyer dufter helt specielt og fantastisk, men jeg har aldrig prøvet det, så er spændt på at se om der er noget om snakken.  Noget andet der måske er lidt underligt, og som gerne skulle ligge langt ude i fremtiden, er at jeg drømmer om at blive bedstemor. Jeg er selv vokset op med en vidunderlig bedste, og ved at det kommer deraf. Jeg har som sagt selvfølgelig ikke travlt lige hvad den drøm angår, men jeg tænker somme tider på det. Dette er bare lidt af det, men nok om mine drømme. Hvad med jeres?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2015

Risse

JC2014 skriver:

Som overskriften lyder... Hvad glæder I jer mest til ved en lille ny? Både førstegangs- og flergangsmødre.  Selv er min mand og jeg stadig ved at prøve at lave den første, men for at fordrive ventetiden, syntes jeg at det kunne være både sjovt og dejligt med sådan en tråd her.

Jeg kan jo lægge ud med selv at fortælle lidt... Personligt glæder jeg mig til så meget! Både til at være gravid og mærke din lille bevæge sig! Glæder mig så meget til at være nogens mor, og til at kunne give alt hvad jeg har inden i mig, for at sende den så godt af sted på livets vej som muligt! Nogle lidt måske underlige ting er at jeg glæder mig til at dufte til baby. Jeg har hørt så mange tale om at babyer dufter helt specielt og fantastisk, men jeg har aldrig prøvet det, så er spændt på at se om der er noget om snakken.  Noget andet der måske er lidt underligt, og som gerne skulle ligge langt ude i fremtiden, er at jeg drømmer om at blive bedstemor. Jeg er selv vokset op med en vidunderlig bedste, og ved at det kommer deraf. Jeg har som sagt selvfølgelig ikke travlt lige hvad den drøm angår, men jeg tænker somme tider på det. Dette er bare lidt af det, men nok om mine drømme. Hvad med jeres?

Sikke dog en dejlig tråd Jeg blev nemlig lidt trist, da jeg i sin tid oprettede mig herinde og ikke kunne svare på de der 10 spørgsmål om at VÆRE mor - der kunne godt være et alternativ til de ventende

Men til spørgsmålet:

Jeg glæder mig som de fleste jo bare til det hele! Men mere detaljeret, så glæder jeg mig især til at dele min lykke med andre.

Jeg glæder mig til at spørge min kæreste om han også ser en streg nr 2 og græde sammen af glæde.

Jeg glæder mig til hjerteblink, til at mærke barnet i min mave og til at fortælle de kommende bedsteforældre og resten af familien den glædelige nyhed.

Jeg glæder mig til at min kæreste da vil fri til mig og blive gift med kæmpemaven (vi har allerede planlagt det hele sammen )

Jeg glæder mig til at se min nyfødte for første gang og mærke vores hjertersmelte sammen når babyen ligger på mit bryst.

Jeg glæder mig til alle de ting jeg skal lave til babyen, men jeg glæder mig også rigtig meget til de ting jeg skal lave MED babyen og senere hen også børnene.

Jeg glæder mig til de traditioner vi skal skabe sammen som familie.

Men mest af alt, så glæder jeg mig ikke kun til selv at blive mor, jeg glæder mig nemlig præcis lige så meget til at se min kæreste blive far 

Anmeld

9. februar 2015

kristina90

... for det første - super lækker ide til en tråd

Men det vi glæder os aller mest til når vores første kommer engang (venter på at skulle i behandling første gang) men bliver nok for mit vedkommende at se babyen på scanning første gang (3d-4d) så man Kan sætte ansigt på den lille og så det manden glæder sig til er at gå med den for første gang i barnevognen haha og han har sagt det gerne skal være en der viser kønnet :') om han så skal gå med en lyserød/rød/lilla vogn vil han det haha

Anmeld

9. februar 2015

lille-fisen

Det jeg glæder mig mest til er at føle den der store kærlighed som følger med - både til mit barn og min kæreste. Jeg mærker den jo allerede, men jeg kan kun forestille mig den vokser sig endnu større 

Så glæder jeg mig enormt meget til at se min kæreste blive far og til at se ham 'forelske sig' i vores barn - lige så meget som jeg selv er/kommer til det.

Lige pt. Glæder jeg mig mest til at kunne mærke den lille og til min kæreste også kan mærke ham eller hende  

Anmeld

10. februar 2015

Chellie

Sikke en dejlig tråd! 

Jeg glæder mig allermest til at møde det lille menneske, min kæreste og jeg har skabt.. Og til at se ham som far... Og til at mærke liv første gang.. Og ... Og ... Tusind flere ting! 

Anmeld

10. februar 2015

christinej91

Dejlig tråd 

Jeg glæder mig til at mærke liv i min mave, til første gang jeg møder den lille.. Ligger med den i mine arme og forelske mig i det lille pus og af en eller anden grund glæder jeg mig til at se den lille øjenfarve.. 

Anmeld

10. februar 2015

Mor1986

JC2014 skriver:

Jeg har en datter på knap 3, ogør vi har i snart et år prøvet at lave nr to.

jeg glæder mig til at kunne gøre min datter storesøster. Hun bliver helt fantastisk til det 

jeg glæder mig til følelsen af det lille liv der vokser i en.

jeg glæder mig til forventningen og spændingen på at se den lille.

og jeg glæder mig til ar fortælle familie at nr to er på vej 

Anmeld

10. februar 2015

Malene76

Hvis! vi får lov til at opleve at blive forældre endnu en gang, så glæder jeg mig til: 

følelsen af større sikkerhed i rollen som mor. 

Viden om at babyen ikke går i stykker ved den mindste gråd. 

At give min søn en søskende, som han forhåbentlig senere hen får stor glæde af. 

Et års barsel hvor jeg bare skal nyde livet med børn. 

Babyens første bevægelser i maven. 

Snakken om navne. 

Tror virkelig jeg kunne blive ved og ved. 

Kh. Malene 

Anmeld

10. februar 2015

Miss BananaHammock

Jaiii... dejlig tråd! 

Jeg glæder mig til at vores søn bliver storebror, og så glæder jeg mig endnu en gang til at have babyer i huset. Det er bare den fantastisk og helt speciel følelse at sidde med en nyfødt i armene og mærke kærligheden.

Er begyndt at mærke de små, men glæder mig til at det bliver rigtig spark, og så glæder jeg mig til at gense dem til vores hav af scanninger i efteråret! 

Anmeld

10. februar 2015

vsimonev

Jeg glæder mig til nf her den 19/2 og vide baby har klaret de værste uger :') til at se baby igen :') - til at mærke baby sparke og til at se en mini udgave af mig :') til at høre ordet "mor" og "mor jeg elsker dig" :') til at mærke kærlighed fra det lille barn vi har skabt :') til at se baby og min elskede sammen, og bare se hvor stolt han er :') - glæder mig til fremtiden som mor! :') <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.