Mette0105 skriver:
Prøver
..
Det et er fordi min kæreste og jeg var igang med kort behandling men måtte afbryde i fredags pga ikke nok æg..
Fik af vide jeg ville få min menstruation inden for en uge, mit spørgsmål er så om vi kan begynde ved denne menstruation eller om vi skal vente til nr 2 cyklus?
Åh, på den måde
umiddelbart vil jeg mene at I sagtens kan påbegynde en ny omgang med det samme, men jeg ved selvfølgelig heller ikke om procedurerne der hvor I er i behandling er anderledes end der hvor vi er i behandling.
Vi er i behandling på Skejby fertilitetsklinik. Her er det sådan (i grove træk) at man i den korte behandling stimuleres med hormoner stort set fra man har påbegyndt en cyklus og indtil omkring ægløsningstidspkt/12 dagen. På dette tidspkt. tages en ægløsningssprøjte og to dage efter tager de så de ægblærer ud der er.
Vi fik en masse ud der ikke kunne bruges og 3 der kunne bruges.
Og nu kommer så det der kan være afgørende for hvorvidt i kan fortsætte. For som jeg forstår på dig fik I ingen æg ud! På Skejby er det sådan at man ryger bag i køen hvis man har opbrugt sine forsøg. For os betyder det at vi nu kan risikere at få afslag 2 gange når vi forsøger at melde os til en ny omgang (fordi vi ikke blev gravide med nogle af de 3 æg) da der højst sandsynligt er kø. Men jeg ved ikke om man også ville skulle vente på samme måde når man ikke fik nogen æg ud....
Synes ikke det ville være helt fair og jeg tror ikke I skal vente- tror godt I på ny kan tilmelde jer behandling samt blive indkaldt med det samme...
Jeg håber det bedste for dig/jer
ps. Beklager det lange svar....
Anmeld