sikke en dag :'(... Er lidt lang!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.731 visninger
20 svar
6 synes godt om
6. februar 2015

kristina90

Var til vores første samtale på facilitets klinikken i dag og hold op en masse man fik afvide - både gode ting men også dårlige ting.. 

Det gode er at min mands sæd kvalitet er rigtig fin og slet intet der,  og så at jeg havde det flotteste modne æg liggende derinde lige pt Og på den måde ser de ikke at det skulle kunne give problemer på det punkt.. 

Dog var der os noget negativt

I november blev jeg opereret for cyster, og ja gik næsten okay udover de fandt ud af hele mit underliv er vævet til med arvæv som har lukket for mine æggeleder.. Når men de cyster blev fjernet og det er gik fint, blev så scannet i dag og yes yes de er kommet igen så nu skal de finde ud af om jeg skal igennem en ny operation hvor mine æggeleder skal fjernes øv øv øv og så kun som 24 årige.. 

Nogen der har efferinger med fjernelse af sine æggeleder og så blevet gravid ved hjælp af ivf? 

Skal dog lige smide et par kilo inden de vil begynde behandlingen( 3-4kg )men kan nok godt nåes når jeg formindelig først skal opereres..  

Håber nogen kan hjælpe!!! 

Kram herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2015

esioul

kristina90 skriver:

Var til vores første samtale på facilitets klinikken i dag og hold op en masse man fik afvide - både gode ting men også dårlige ting.. 

Det gode er at min mands sæd kvalitet er rigtig fin og slet intet der,  og så at jeg havde det flotteste modne æg liggende derinde lige pt Og på den måde ser de ikke at det skulle kunne give problemer på det punkt.. 

I november blev jeg opereret for cyster, og ja gik næsten okay udover de fandt ud af hele mit underliv er vævet til med arvæv som har lukket for mine æggeleder.. Når men de cyster blev fjernet og det er gik fint, blev så scannet i dag og yes yes de er kommet igen så nu skal de finde ud af om jeg skal igennem en ny operation hvor mine æggeleder skal fjernes øv øv øv og så kun som 24 årige.. 

Nogen der har efferinger med fjernelse af sine æggeleder og så blevet gravid ved hjælp af ivf? 

Skal dog lige smide et par kilo inden de vil begynde behandlingen( 3-4kg )men kan nok godt nåes når jeg formindelig først skal opereres..  

Kram herfra

Øv altså 

Der er heldigvis rigtig gode chancer i IVF 

Anmeld

6. februar 2015

mortilnoahogmelina

Jeg har desværre ingen erfaring ... 

Vil blot sende dog en kæmpe krammer . 

Forstår din bekymring håber det går smertefrit og du hurtigt bliver gravid ... 

Anmeld

6. februar 2015

kristina90

esioul skriver:

Øv altså 

Der er heldigvis rigtig gode chancer i IVF 

Er der virkelig????

Han snakkede om af hvis det ikke blev fjernet var der kun ca 10% chance for at blive gravid forhold til hvis de bliver fjernet er det mindste 50% chance

Føj jeg er nervøs - og årh gud hvor er det irriterende at der formindelig er så lang tid til  

Anmeld

6. februar 2015

kristina90

mortilnoahogmelina skriver:

Jeg har desværre ingen erfaring ... 

Vil blot sende dog en kæmpe krammer . 

Forstår din bekymring håber det går smertefrit og du hurtigt bliver gravid ... 

Årh lige hvad jeg havde/har brug for!  Kan sku ikke rigtig andet end bare være ked af det og ikke tænke på andet

Anmeld

6. februar 2015

esioul

kristina90 skriver:

Er der virkelig????

Han snakkede om af hvis det ikke blev fjernet var der kun ca 10% chance for at blive gravid forhold til hvis de bliver fjernet er det mindste 50% chance

Føj jeg er nervøs - og årh gud hvor er det irriterende at der formindelig er så lang tid til  

Ja jeg mener det er 85% der har opnået graviditet indenfor 3 IVF forsøg. 

Anmeld

6. februar 2015

Stabel

kristina90 skriver:

Kram herfra

Når man får IVF behandling har man intet at bruge æggelederne til 

Anmeld

6. februar 2015

esioul

kristina90 skriver:

Er der virkelig????

Det er noget med at der kan samle sig væske i tilstoppede æggeledere og det giver dårlige betingelser for at ægget kan sætte sig fast, da væsken kan sive ud og påvirke evnen til det bliver der 

Anmeld

6. februar 2015

kristina90

esioul skriver:

Det er noget med at der kan samle sig væske i tilstoppede æggeledere og det giver dårlige betingelser for at ægget kan sætte sig fast, da væsken kan sive ud og påvirke evnen til det bliver der 

Ja det forklarede han mig også at det var,  altså mht det med mine leder, væske osv.. 

Men er satme glad for at det er op imod de 85% frem for 50% !!! Gjorde mig lige mega glad og ikke føle det er en umulig process! 

Anmeld

6. februar 2015

anjo01

kristina90 skriver:

Kram herfra

Hej. Ville ikke gå uden et kæmpe kram!  

Jeg havde en gul i æggelederen i sommers, hvor jeg fik den fjernet. Fik at vide at den anden formodentlig var lukket, og at vi skulle i behandling for at få et barn - hvilket vi skulle starte på i januar! Her blev jeg så skannet  igen (blev jeg også til forsamtale i oktober hvor alt var fint). Nå men til scanningen kunne de konstatere at mkn æggeleder var fuld af væske, og at den derfor skulle fjernes. Kan godt fortælle dig at jeg var grædefærdig!! Fik den fjernet idag hvor alt gik fint, og kan melde mig til IVF ved næste mens. Har du brug for at snakke så skriver du bare 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.