Hvem gør I jer pæne, smukke, lækre, indbydende for...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2009

Tina2

For mig selv og for min mand:-)

Har altid gjort noget ud af mig selv. Bruger mascara hver dag og gerne lidt øjenskygge og eyeliner.

Derudover elsker jeg fedt tøj. Går aldrig nogen steder i joggingtøj. Har løbetøj som kun bliver brugt til det.

Herhjemme kan jeg dog også have dage, hvor jeg bare render rundt i løse bukser og en t-shirt, men går ingen steder i det:-)

Sætter altid mit hår inden jeg går nogle steder....

Har det bare bedst når jeg synes jeg ser ordentlig ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2009

Ox.

I hverdagene når jeg går rundt hjemme gør jeg ikke ,eget, skal jeg ud og shoppe en tur, ryger der lidt foundation på under øjnene for at skjule de mørke render, og mascara, ellers ikke andet, jo der kommer da en børste igennem håret  ...

Når vi skal til fødselsdag eller lign, gør jeg da lidt mere udaf mig selv, håret sat, eyeliner osv, det er nok mest en vanesag og fordi jeg gerne vil se lidt frisk ud ..

Engang imellem stadser jeg mig da også ud i hverdagene for mandens skyld

Anmeld

28. august 2009

Miamaja

Det er en blanding af det hele synes jeg!

Anmeld

29. august 2009

S.L.S

Helt sikkert for mig selv, når jeg føler for det.. kan godt rende rundt med morgenhø og sure tæer hjemme men gider ikke det vilde hvis jeg skal ud..
Og ja Eva kommer også fra det flade, ca 20min fra dig og må give dig ret.. Der er ikke det vilde catwalk hernede  
Man får et chok når man ser hver 3 har glemt bhén derhjemme, og sikke mange træsko folk går i ha ha....

Nu vil jeg smække høet op og svinge støvsugeren...

S.L.S

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.