og hvor meget gør I?
Inspireret af en anden tråd sidder jeg og tænker på hvem det egentlig er man gør sig pæn for...er det for egen mand, andre mænd, sig selv eller måske over for andre kvinder...
Når jer ser rundt blandt kvinder hernede hvor jeg bor i hvert fald, så er der mange der ikke gør noget som helst(ser det ud til)....nu tænker jeg ikke på stor krigsmaling eller lange røde negle..., men der er mange der ser ud som om de er ligeglade...de har fået børn, håret er klipper kort og alderen har rundet de 30 og så er det åbenbart ikke så vigtigt at gøre så meget ved det ydre eller....
Jeg gør ikke selv meget, men kan godt lide at føle mig pæn, lækkert tøj der sidder pænt og håret pænt osv...ikke det der vilde kontorlook, men naturligt, dog ikke over pædagogisk

Hvem jeg gør det for....tja, for mig, men det er vel igen for at signalere noget og så er det vel også for andre. Jeg viser jo hvem jeg er og ved bestemt godt hvordan jeg ikke gider og se ud...jeg ejer feks ikke en joggingdragt, har dog løbe tøj, men KUN til at løbe i...griner
Er dog ret ligeglad med hvem jeg møder hvornår..men jeg har heller ikke nogen jeg skal gøre indtryk på alligevel...
Hvad med jer andre...
Anmeld