Hvem gør I jer pæne, smukke, lækre, indbydende for...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

947 visninger
13 svar
0 synes godt om
28. august 2009

Honningblomst

og hvor meget gør I?

Inspireret af en anden tråd sidder jeg og tænker på hvem det egentlig er man gør sig pæn for...er det for egen mand, andre mænd, sig selv eller måske over for andre kvinder...

Når jer ser rundt blandt kvinder hernede hvor jeg bor i hvert fald, så er der mange der ikke gør noget som helst(ser det ud til)....nu tænker jeg ikke på stor krigsmaling eller lange røde negle..., men der er mange der ser ud som om de er ligeglade...de har fået børn, håret er klipper kort og alderen har rundet de 30 og så er det åbenbart ikke så vigtigt at gøre så meget ved det ydre eller....

Jeg gør ikke selv meget, men kan godt lide at føle mig pæn, lækkert tøj der sidder pænt og håret pænt osv...ikke det der vilde kontorlook, men naturligt, dog ikke over pædagogisk

Hvem jeg gør det for....tja, for mig, men det er vel igen for at signalere noget og så er det vel også for andre. Jeg viser jo hvem jeg er og ved bestemt godt hvordan jeg ikke gider og se ud...jeg ejer feks ikke en joggingdragt, har dog løbe tøj, men KUN til at løbe i...griner
Er dog ret ligeglad med hvem jeg møder hvornår..men jeg har heller ikke nogen jeg skal gøre indtryk på alligevel...

Hvad med jer andre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2009

sarahb

hver dag...
Jeg har make up på hver dag dog nogle dage mere end andre.. Men hverdan mascarra og pudder og lidt eye liner og ordnet mit hår, meget langt og meget tykt.. så for det meste oppe men stadig flot...
Mit tøj ska også være i orden hver dag.. og høje hæle hvergang jeg er ude med min mand

Ps og neglelak på tæerne

Anmeld

28. august 2009

Diana...

Jeg gør det mest for mig selv jeg går ikke uden for en dør hvis jeg ikke har været i bad og har pæn tøj på og håret sat osv. Så det jo selvfølgelig bare + at manden os synes jeg er pæn smuk og lækker   Men jeg kan os have nogen dage her hjemme hvor jeg bare har en t-shirt på men det synes manden så os er pænt smukt og lækkert for så kan man jo lige se numsen 

Kram Diana

Anmeld

28. august 2009

dorthemus

Tjaa til daglig er jeg pædagog i en udflytter så der handler det vist mest om at have tøj på jeg kan bevæge mig i... og møge mig til i

Men når jeg har fri, skal se veninder eller møde en lækker fyr...ja så tager jeg mig sammen og duller mig op  

Anmeld

28. august 2009

Mira0911

Jeg gør mig pæn for min kæreste... Ikke for andres skyld... Men for min egen skyld - Og fordi jeg har lyst til at gå med det... Men går ikke overdrevet med make up...

Neglelak er så sjældent jeg har det på.. Hvis jeg endelig har - Er det kun klar lak...

Anmeld

28. august 2009

Ni-ko-li-ne

for min kæreste og for mig selv :0) og nej ikke hver dag.....

Anmeld

28. august 2009

Miss BananaHammock

Tror det helt ærligt er mest for mig selv. Kan, når jeg traver ned gennem strøget, føle mig helt udenfor og grim hvis jeg ikke har gjort noget som helst. Men det bunder måske også i en usikkerhed om at man ikke er tilfreds med den krop man render rundt med. Dog gør jeg nogle ting udelukket for min kæreste. Som f.eks. den skemalagte tur ned til min kosmetolog for at få en bikini voks.
Men føler mig altid bedst tilpas når jeg har gjort lidt ud af mig selv. Og det behøver ikke at være krismaling, men bare en kærlig hånd om frisuren og et outfit der sidder godt! Kan i nogle tilfælde også bare være sportstøj der også sidder godt og ikke er alt for forvasket!

Anmeld

28. august 2009

Sweet1978

For min kæreste især men generelt når jeg skal til fest/arrangementer. Pænt tøj lidt make up og smykker, for kæresten særligt undertøj

Anmeld

28. august 2009

TbCp

Eva skriver:

og hvor meget gør I?

Inspireret af en anden tråd sidder jeg og tænker på hvem det egentlig er man gør sig pæn for...er det for egen mand, andre mænd, sig selv eller måske over for andre kvinder...

Når jer ser rundt blandt kvinder hernede hvor jeg bor i hvert fald, så er der mange der ikke gør noget som helst(ser det ud til)....nu tænker jeg ikke på stor krigsmaling eller lange røde negle..., men der er mange der ser ud som om de er ligeglade...de har fået børn, håret er klipper kort og alderen har rundet de 30 og så er det åbenbart ikke så vigtigt at gøre så meget ved det ydre eller....

Jeg gør ikke selv meget, men kan godt lide at føle mig pæn, lækkert tøj der sidder pænt og håret pænt osv...ikke det der vilde kontorlook, men naturligt, dog ikke over pædagogisk

Hvem jeg gør det for....tja, for mig, men det er vel igen for at signalere noget og så er det vel også for andre. Jeg viser jo hvem jeg er og ved bestemt godt hvordan jeg ikke gider og se ud...jeg ejer feks ikke en joggingdragt, har dog løbe tøj, men KUN til at løbe i...griner
Er dog ret ligeglad med hvem jeg møder hvornår..men jeg har heller ikke nogen jeg skal gøre indtryk på alligevel...

Hvad med jer andre...

Jeg synes da det er fedest hvis min mand synes jge er lækker  SÅ da især for ham.
Men jeg kan sørme ikke sige mig fri for at jeg synes det er fedt hvis en fyr jeg møder på gaden kigger efter mig, smiler til mig eller andet
Det er sgu da dejligt!

Så mest for min mand
Men også for andre mænd - uden at det skal misforståes.

Jeg har altid lidt eyeliner og mascara på, også selvom jeg bare skal være herhjemme og passe mine fire dagplejebørn

Anmeld

28. august 2009

malou

Det er MEGET forskelligt hvormeget jeg gør ud af mig selv. Lige fortiden går jeg jo hjemme (forlænget forældreorlov... skønt) - Men jeg ligger da makeup (mineralpudder, streg og mascare) hver dag og så får jeg ordnet negle og "franske fusser" 1 gang om måneden. Da jeg solgte lingeri i lufthavnen var det med høje hæle, nederdel og smarte wolford toppe som "uniform" og det er jeg nu glad for jeg ikke skal have på hver eneste dag længere....- elsker at være morgen grim heeeele dagen ind i mellem og bare tøffe rundt i min lyserøde pyjams...

knus malou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.