Hvad siger i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2015

lineog4

I bestemmer selv. Men personligt ville jeg lade det stå åben, for I kan jo få verdens nemmeste baby.

Jeg selv holdt konfirmation for min mands søn da min datter var 4 uger gammel - ville lyve hvis jeg påstod det ikke var hårdt, med overnattende gæster, selv lave maden osv. Men alt kan lade sig gøre.

Har man mere end et barn så stopper verden jo heller ikke fordi man får en ny baby. Og det man ikke troede man kunne som førstegangs mor kan man pludselig og endda med et smil.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2015

Lykkelig Omstændigheder <3

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg er blevet spurgt om vi vil med til komfri " min kærestes brors kones pige " på trods de godt ved vi har en lille pige på knap 4 uger, mere eller måske mindre. Os tænker jeg, er det ikke lidt syndt at tage med når hun ikke er ældre? Vi kom til at snakke om det da vi holdte fødselsdag, os siger min svigermor at vi bare kan komme i nogle timer og så tage hjem igen, synes bare det er bøvlet, da der kun er to uger mellem jeg er kommet hjem fra sygehuset til vi skal til komfri, plus der er to mere. Det vil sige D 1, 3 og 10 Maj. Og jeg skal føde i April, kan jeg være bekendt at melde pænt fra? Plus vi skal flytte i Marts måned.

Det synes jeg helt sikkert du kan. 

Det er hvad du føler. Det er så bøvlet, med alle de ting der skal med når man har  en nyfødt.

Sige nej, du skal gøre hvad DU FØLER- 

Nogle kvinder kan dagen efter de har født, ha gæster til klokken lort om natten (min veninde) hun elsker det :-) 

Mig, jeg tror jeg skal ihvertfald ha nogle dage før veninder, og større familie skal komme og besøge, at se den lille. Kender mig så godt, at jeg ved jeg vil være alene med baby og kæresten før. 

Vi er så forskellige, gøre hvad du har behov for lyst til :-) 

Anmeld

5. februar 2015

Anonym trådstarter

Lykkelig Omstændigheder <3 skriver:

Det synes jeg helt sikkert du kan. 

Det er hvad du føler. Det er så bøvlet, med alle de ting der skal med når man har  en nyfødt.

Sige nej, du skal gøre hvad DU FØLER- 

Nogle kvinder kan dagen efter de har født, ha gæster til klokken lort om natten (min veninde) hun elsker det :-) 

Mig, jeg tror jeg skal ihvertfald ha nogle dage før veninder, og større familie skal komme og besøge, at se den lille. Kender mig så godt, at jeg ved jeg vil være alene med baby og kæresten før. 

Vi er så forskellige, gøre hvad du har behov for lyst til :-) 

Ja, havde slet ik tænkt på alle de ting der skal med, plus overs hund skal passes. Er DS lidt glad for jeg ik er den eneste som godt vil ha lidt tid inden alle de store familie fester (: 

ved dog med min familie at der vil komme snakke om at vi bare ikke gider og alt sådan noget, fordi de selv vil have gjort det, men sp lad da barnet (:

Anmeld

5. februar 2015

Anonym skriver:

Ja, havde slet ik tænkt på alle de ting der skal med, plus overs hund skal passes. Er DS lidt glad for jeg ik er den eneste som godt vil ha lidt tid inden alle de store familie fester (: 

ved dog med min familie at der vil komme snakke om at vi bare ikke gider og alt sådan noget, fordi de selv vil have gjort det, men sp lad da barnet (:

Har den samme svigerfamilie  

Jeg fandt til sidste ud af ligemeget, hvad vi gjorde, når vi ikke gjorde hvad de havde gjort, VAR VI galt på den. 

Lærte det heldigvis hurtigt, og er nu ligeglad :-) og det mener jeg virkelig. Så dejlig en følelse :-) føler mig fri på en anden måden end de 2 år, jeg ikke havde lærte det. 

Anmeld

5. februar 2015

Anonym trådstarter

Lykkelig Omstændigheder <3 skriver:

Har den samme svigerfamilie  

Jeg fandt til sidste ud af ligemeget, hvad vi gjorde, når vi ikke gjorde hvad de havde gjort, VAR VI galt på den. 

Lærte det heldigvis hurtigt, og er nu ligeglad :-) og det mener jeg virkelig. Så dejlig en følelse :-) føler mig fri på en anden måden end de 2 år, jeg ikke havde lærte det. 

Forstod det sådan at vi har den samme svigerforældre, hvis du forstår ��. 

Ja, skal os lære det (:

Anmeld

5. februar 2015

TNBC

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg er blevet spurgt om vi vil med til komfri " min kærestes brors kones pige " på trods de godt ved vi har en lille pige på knap 4 uger, mere eller måske mindre. Os tænker jeg, er det ikke lidt syndt at tage med når hun ikke er ældre? Vi kom til at snakke om det da vi holdte fødselsdag, os siger min svigermor at vi bare kan komme i nogle timer og så tage hjem igen, synes bare det er bøvlet, da der kun er to uger mellem jeg er kommet hjem fra sygehuset til vi skal til komfri, plus der er to mere. Det vil sige D 1, 3 og 10 Maj. Og jeg skal føde i April, kan jeg være bekendt at melde pænt fra? Plus vi skal flytte i Marts måned.

Jeg ville sige til dem, at i gerne ville komme, men godt vil holde det åben, og se efter at baby kommer. Baby kan jo komme før tid, og bare være sådan en baby der nærmest sover 24timer, kun vågner for at få mad. Men det kan også være en baby der er vågen 24timer. 

Forklar dem hvorfor, så er jeg sikker på at de forstår. Ellers så kom i kirken, og til noget med, hils på familien og tag hjem, efter nogle timer.

Anmeld

5. februar 2015

Anonym skriver:

Forstod det sådan at vi har den samme svigerforældre, hvis du forstår ��. 

Ja, skal os lære det (:

Hahaha :p 

nej, mente en ligende svigerfamilie :-) 

Anmeld

5. februar 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Stod i lignende situation. Her var det bare juleaften. 

Jeg meldte ud at det var ikke sikkert at vi kom, og det kom an på hvordan det gik med den bette osv  

vi endte med at tage afsted og jeg nød det ikke. Jeg var stresset og det blev også for meget for lille pigen. 

Så det er vigtigt at mærke efter hvad du/I kan overskue. 

Anmeld

5. februar 2015

Snevejr84

Det kan du sagtens jeg havde nok meldt fra. Det er aldrig til at vide hvornår du føder og hvordan tiden bagefter er.

Anmeld

5. februar 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Man skal ikke gøre det for at glæde andre hvis man ikke kan overskue det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.