Anonym skriver:
Min kæreste og jeg er blevet spurgt om vi vil med til komfri " min kærestes brors kones pige " på trods de godt ved vi har en lille pige på knap 4 uger, mere eller måske mindre. Os tænker jeg, er det ikke lidt syndt at tage med når hun ikke er ældre? Vi kom til at snakke om det da vi holdte fødselsdag, os siger min svigermor at vi bare kan komme i nogle timer og så tage hjem igen, synes bare det er bøvlet, da der kun er to uger mellem jeg er kommet hjem fra sygehuset til vi skal til komfri, plus der er to mere. Det vil sige D 1, 3 og 10 Maj. Og jeg skal føde i April, kan jeg være bekendt at melde pænt fra? Plus vi skal flytte i Marts måned.
Det synes jeg helt sikkert du kan.
Det er hvad du føler. Det er så bøvlet, med alle de ting der skal med når man har en nyfødt.
Sige nej, du skal gøre hvad DU FØLER-
Nogle kvinder kan dagen efter de har født, ha gæster til klokken lort om natten (min veninde) hun elsker det :-)
Mig, jeg tror jeg skal ihvertfald ha nogle dage før veninder, og større familie skal komme og besøge, at se den lille. Kender mig så godt, at jeg ved jeg vil være alene med baby og kæresten før.
Vi er så forskellige, gøre hvad du har behov for lyst til :-) 
Anmeld