Overvægt + Ønsket graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2015

Anonym trådstarter

xStinepigen skriver:

Jeg har også uregelmæssige mens. Er dine cyklusser altid så lange? Kan du have pcos? Set har jeg selv. Jeg er på metformin og er startet på kiss kost, og så har jeg købt bogen spis dig gravid, venter spændt på at få den hjem. Men kontakt evt lægen omkring se lange cyklusser  

Jeg er blevet tjekket for PCO igennem blodprøve og der var ikke noget at komme efter. Hvad er KISS? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2015

Anonym trådstarter

AnoMe skriver:

Da jeg skulle ha nr. 2 var min BMI på 34 og der gik 2 uger fra vi begyndte at planlægge og til jeg stod med den positive test..

nu er min BMI på 26 og kæresten og jeg begyndte pb i juni og testede positiv i december.. Men lykken var kort.. Tabte den i 5. uge.. Og vi kæmper stadig med at få de 2 streger

Skønt at høre en succes historie mht til dit første barn, selvom i venter endnu.. Håber det lykkes igen for jer 

Anmeld

5. februar 2015

MHB

Anonym skriver:

Nogle cyklusser er relativ normale, andre lader sig viiiiiirkelig vente på sig! Jeg har fået taget blodprøve osv med hensyn til PCO og der var intet at komme efter ifølge lægen. 

Misforstå mig ikke.. Men hvor er det skønt at høre en succeshistorie, fremfor de forsøg der ikke lykkes (som man oftes høre om). Det gav mig lige lidt ro i maven Og hvor er det skønt for dig/jer + din søster. Så er der da lidt håb endnu. Jeg har "kun" være igang i et lille halvt år, så det er ikke fordi jeg ikke tror på det sker.. Sommetider kan det bare virke lidt håbløst 

Jeg kan sagtens forstå at det kan virke håbløst en gang i mellem når man står i projektet.

Mit bedste råd er at prøve ikke at tænke for meget over det (jeg ved godt det er pisse svært!). Drop apps, æl-tester og alt hvad der ellers findes af "hjælpemidler" på markedet! Fokuser i stedet på din kæreste/mand og din kærlighed til ham, hav sex når i har lyst (gerne ofte) og nyd hinanden!

Lige pludselig er den der, men jeg tror at for mange tanker omkring det er med til at smadre fertilliteten (og det gælder både for mænd og kvinder). Spis sundt (men ikke fanatisk), gå en ekstra tur hånd i hånd med din dejlige mand, og drik et glas god vin når lysten er der! 

Jeg krydser mine fingre for at i snart får to streger, og indtil da (jaja også bagefter) så nyd hinanden alt hvad i kan 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.