Anonym skriver:
Nogle cyklusser er relativ normale, andre lader sig viiiiiirkelig vente på sig! Jeg har fået taget blodprøve osv med hensyn til PCO og der var intet at komme efter ifølge lægen.
Misforstå mig ikke.. Men hvor er det skønt at høre en succeshistorie, fremfor de forsøg der ikke lykkes (som man oftes høre om). Det gav mig lige lidt ro i maven
Og hvor er det skønt for dig/jer + din søster. Så er der da lidt håb endnu. Jeg har "kun" være igang i et lille halvt år, så det er ikke fordi jeg ikke tror på det sker.. Sommetider kan det bare virke lidt håbløst 
Jeg kan sagtens forstå at det kan virke håbløst en gang i mellem når man står i projektet.
Mit bedste råd er at prøve ikke at tænke for meget over det (jeg ved godt det er pisse svært!). Drop apps, æl-tester og alt hvad der ellers findes af "hjælpemidler" på markedet! Fokuser i stedet på din kæreste/mand og din kærlighed til ham, hav sex når i har lyst (gerne ofte) og nyd hinanden!
Lige pludselig er den der, men jeg tror at for mange tanker omkring det er med til at smadre fertilliteten (og det gælder både for mænd og kvinder). Spis sundt (men ikke fanatisk), gå en ekstra tur hånd i hånd med din dejlige mand, og drik et glas god vin når lysten er der!
Jeg krydser mine fingre for at i snart får to streger, og indtil da (jaja også bagefter) så nyd hinanden alt hvad i kan 
Anmeld