Hej i dejlige damer!
Jeg kan mærke usikkerheden mere og mere. Jeg frygter virkelig at jeg ikke er i stand til at blive gravid. Jeg er overvægtig og af en eller anden grund placerer jeg "skylden" dér.. Derudover er min cyklus sådan ca det eneste jeg ikke kan regne med her i livet. Jeg er på dag nummer 58, uden skyggen af noget der minder om mens.
Men jeg forsøger virkelig at gøre ALT for at tabe mig.. Ikke udelukkende pga den ønskede graviditet, men også fordi det er et ønske i sig selv. Jeg har heldigvis tabt et par kilo, så på den front går det den rette vej..
Jeg har brug for at høre fra jer andre piger, som måske også har lidt ekstra (eller meget) på sidebenene, men som trods alt er blevet gravid..
Hvordan taklede i disse tanker? For jeg kan ikke rigtig snakke med nogen om det, udover min kæreste, da andre ikke skal vide noget endnu. Hvor lang tid gik der før der var to streger? Og hvor store var I da i blev gravide?
Det er så pisse frustrerende! Nogle dage mere end andre og lige nu er jeg havnet i en periode, hvor jeg næsten ikke tror det vil ske. På trods af, at jeg faktisk har holdt hovedet højt ellers og taget det rimelig stille og rolig..
Anmeld