Forstoppet... What to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2015

Røverdatter

Vand, kamillete, svesker, friskpresset juice med gulerod - æble og ingefær, masser af vand, gå ture. Og lidt mere vand  Ja - og selvfølgelig HUSK - loppefrøskaller. Smager faktisk ikke så slemt i et glas vand.

Du kan også massere maven. Nederst på maven kan du massere fra højre mod venstre (din vinkel). Ikke pres for hårdt, men masser blidt og i jævn takt. Det har hjulpet hos mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2015

Stimap

1/2 liter appelsin juice om dagen, holder mig kørende :-) 

Anmeld

6. februar 2015

Patriark

LBK skriver:

jeg er gravid med mit 3. Barn i uge 11.. Jeg har aldrig prøvet at være oppustet/forstoppet. Det startede i uge 6 med at jeg var så frygteligt oppustet og havde så frygteligt meget luft i maven 

nu er jeg i uge 11 og min mave er næsten gået i stå. Min læge sagde til mig at jeg må prøve med forskellige håndkøbsmidler (mod forstoppelse) fra apoteket. 

Men er der ikke noget andet jeg kan gøre selv, ud over lange gåture, varieret kost og alt det der........ ..

gode råd søges??? 

Drik vand, drik meget vand.

Anmeld

6. februar 2015

Mortiltopiger..

Perilax stikpille

Anmeld

6. februar 2015

l.kjoeller

LBK skriver:

jeg er gravid med mit 3. Barn i uge 11.. Jeg har aldrig prøvet at være oppustet/forstoppet. Det startede i uge 6 med at jeg var så frygteligt oppustet og havde så frygteligt meget luft i maven 

nu er jeg i uge 11 og min mave er næsten gået i stå. Min læge sagde til mig at jeg må prøve med forskellige håndkøbsmidler (mod forstoppelse) fra apoteket. 

Men er der ikke noget andet jeg kan gøre selv, ud over lange gåture, varieret kost og alt det der........ ..

gode råd søges??? 

Fibre og cultura. 

Anmeld

6. februar 2015

Vilgerneværegravid

Køb HUSK i matas (eller apotek eller lignende) - det er godt

Anmeld

6. februar 2015

LBK

Stimap skriver:

1/2 liter appelsin juice om dagen, holder mig kørende :-) 

Lyder lækkert 

Anmeld

6. februar 2015

Stimap

LBK skriver:

Lyder lækkert 

Det smager også skønt! Det er faktisk den eneste crawing jeg har haft under graviditeten ... Til trods for den også har hjulpet mig... 

Jeg måtte desværre stoppe i en 14 dage pga slem halsbrand og "sjovt" nok, vendte forstoppelsen tilbage... Nu har jeg drukket det igen en 3 dage og maven er tilbage i topform  

Anmeld

6. februar 2015

Fru Frederiksen.

LBK skriver:

gode råd søges??? 

Du kan købe noget sødt stas på apoteket, som virker mod forstoppelse. Har selv brugt det, og var glad for det for det virker. Det koster ikke ret meget. 

Anmeld

6. februar 2015

LBG

Hejsa. Jeg led også af forstoppelse fra uge 5-6 af og jeg fik anbelafdet af min læge at købe nogle magnesium brusetabletter. Hvor du tager dem 3 gange om dagen. Det hjælper virkelig. Men læge sagde så også at man skal holde sig væk bananer. 

Håber det hjælper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.