Oister, CBBmobil eller???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2015

Mimic

Taco78 skriver:

Jeg vil gerne skifte mobilselskab, jeg har altid haft telenor (Sonofon siden jeg fik mobil i 2000), men jeg synes bare, jeg har fået en dårlig behandling flere gange, så nu er det slut!!!!

Men hvilket mobilselskab skal jeg vælge??? Jeg har jo set mange Oister reklamerer, og de er billige... Men hvordan er de ellers med kundeservice, dækning osv...??

Et andet selskab jeg overvejer er CBB mobil - har I nogen erfaringer med dem??

Hjæælp 

Vi er skiftet fra Telia til call Me, det bedste teleselskab, vi nogensinde har haft, god service, og mukighed for at skifte abonnement igennem deres app

jeg har endnu ikke oplevet at der ikke har været dækning og vi har virkelig været ude hvor kragerne vender flere gange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2015

Soffy27

Herhjemme har vi Cbb og det fungere upåklageligt 

Vi betaler 99 kr hver om måneden og har 10 timers tale samt fri SMS og mms.. Det er da billigt 

Anmeld

4. februar 2015

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Jeg vil gerne skifte mobilselskab, jeg har altid haft telenor (Sonofon siden jeg fik mobil i 2000), men jeg synes bare, jeg har fået en dårlig behandling flere gange, så nu er det slut!!!!

Men hvilket mobilselskab skal jeg vælge??? Jeg har jo set mange Oister reklamerer, og de er billige... Men hvordan er de ellers med kundeservice, dækning osv...??

Et andet selskab jeg overvejer er CBB mobil - har I nogen erfaringer med dem??

Hjæælp 

CBB de er bare gode! Billigt og altid dækning 

Jeg giver 99,- om måneden for 11 timers tale, fri SMS MMS Facebook, og 10 GB data.

Anmeld

4. februar 2015

DortheL

sommerbarn<3 skriver:

CBB de er bare gode! Billigt og altid dækning 

Jeg giver 99,- om måneden for 11 timers tale, fri SMS MMS Facebook, og 10 GB data.

Wow, det var en god pris. Det jeg har ved Telenor er fem timers tale, fri SMS og MMS, og 5gb data. Det giver jeg 210 for hver måned. Og synes faktisk det er mange penge /: 

Anmeld

4. februar 2015

sommerbarn<3

30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
DortheL skriver:

Wow, det var en god pris. Det jeg har ved Telenor er fem timers tale, fri SMS og MMS, og 5gb data. Det giver jeg 210 for hver måned. Og synes faktisk det er mange penge /: 

Ja det synes jeg også. De har jævnligt sådan nogle pakker. Tror de har en noget lign lige nu.

Anmeld

4. februar 2015

sommerbarn<3

DortheL skriver:

Den her:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. februar 2015

DortheL

sommerbarn<3 skriver:

Den her:

Bestiller denne :-) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. februar 2015

Beem82

Har Oister og synes dækningen er super, bor syd for Roskilde. Skiftede fra Telia, hvor jeg skulle stå bestemte steder i huset for at fange signalet. Men nu kører det upåklageligt. Selvbetjeningen på hjemmesiden er let og det fungerer fejlfrit. Og så er priserne absolut konkurrencedygtige.

Thumbs up til Oister herfra!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.