Oister, CBBmobil eller???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.202 visninger
17 svar
7 synes godt om
3. februar 2015

Taco78

Profilbillede for Taco78

Jeg vil gerne skifte mobilselskab, jeg har altid haft telenor (Sonofon siden jeg fik mobil i 2000), men jeg synes bare, jeg har fået en dårlig behandling flere gange, så nu er det slut!!!!

Men hvilket mobilselskab skal jeg vælge??? Jeg har jo set mange Oister reklamerer, og de er billige... Men hvordan er de ellers med kundeservice, dækning osv...??

Et andet selskab jeg overvejer er CBB mobil - har I nogen erfaringer med dem??

Hjæælp 

/ Taco78 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2015

MorTil4<3

Taco78 skriver:

Jeg vil gerne skifte mobilselskab, jeg har altid haft telenor (Sonofon siden jeg fik mobil i 2000), men jeg synes bare, jeg har fået en dårlig behandling flere gange, så nu er det slut!!!!

Men hvilket mobilselskab skal jeg vælge??? Jeg har jo set mange Oister reklamerer, og de er billige... Men hvordan er de ellers med kundeservice, dækning osv...??

Hjæælp 

Jeg har haft CBB de sidste 7 år, og jeg har aldrig haft noget dårligt at sige om dem  

det er billigt, der er god forbindelse og det køre bare altid

og de har altid et eller andet at fejre så man lige får mere data eller noget hihi  

Anmeld

3. februar 2015

Masig

Taco78 skriver:

Hjæælp 

Oister har virkelig dårlig dækning. Jeg endte med at måtte købe mig ud af bindingsperioden efter nogle få uger fordi jeg slet ikke kunne bruge min mobil. Vi bor altså i Svendborg,  en relativt stor by hvor der bare skal være dækning....

jeg fik så telmore som jeg havde haft før, men har oplevet flere gange at de har taget penge for noget jeg ikke har bestilt/ forbrug jeg ikke har brugt. Så nu har jeg skiftet til cbb for et par måneder siden og er foreløbig tilfreds. 

Anmeld

3. februar 2015

Taco78

Profilbillede for Taco78
SnartMorTil>4 skriver:

Jeg har haft CBB de sidste 7 år, og jeg har aldrig haft noget dårligt at sige om dem  

det er billigt, der er god forbindelse og det køre bare altid

og de har altid et eller andet at fejre så man lige får mere data eller noget hihi  

Tak for svar  Det lyder jo rigtig godt og det er da god stil, at de lige smider lidt ekstra i puljen  - min far har faktisk også CBB og har også kun positivt at side om dem.

Forresten har CBB egentlig nogle fysiske butikker?

/ Taco78 

Anmeld

3. februar 2015

Taco78

Profilbillede for Taco78
Masig skriver:

Oister har virkelig dårlig dækning. Jeg endte med at måtte købe mig ud af bindingsperioden efter nogle få uger fordi jeg slet ikke kunne bruge min mobil. Vi bor altså i Svendborg,  en relativt stor by hvor der bare skal være dækning....

jeg fik så telmore som jeg havde haft før, men har oplevet flere gange at de har taget penge for noget jeg ikke har bestilt/ forbrug jeg ikke har brugt. Så nu har jeg skiftet til cbb for et par måneder siden og er foreløbig tilfreds. 

Hold da op, hvis du ikke havde dækning i Svendborg, så vil jeg da være nervøs for, hvordan det er her i Faaborg  

Jeg tror, jeg ender med CBB - det lyder i hvertfald til at folk generelt har positive oplevelser (har også læst lidt på trustpilot)

Tak for svar 

/ Taco78 

Anmeld

3. februar 2015

Masig

Taco78 skriver:

Hold da op, hvis du ikke havde dækning i Svendborg, så vil jeg da være nervøs for, hvordan det er her i Faaborg  

Jeg tror, jeg ender med CBB - det lyder i hvertfald til at folk generelt har positive oplevelser (har også læst lidt på trustpilot)

Tak for svar 

Ja og det var altså helt inde i centrum af byen den var gal. Jeg talte med dem flere gange men de mente bare at det var udkantsDanmark og derfor kunne de ikke gøre noget... det giver ingen mening...

så jeg tør ikke have noget med oister at gøre mere i hvert fald.

jeg har heller aldrig hørt dårligt om cbb, også derfor jeg valgte det. Og de er ret billige synes jeg... 

Anmeld

3. februar 2015

tumle

Taco78 skriver:

Hjæælp 

Jeg har Skiftede fra 3 til Oister for 4 mdr. Siden da de havde et tilbud jeg bare ikke kunne modstå. Jeg vil sige at jeg synes det er det værste teleselskab jeg nogensinde har haft, dækningen er vanvittig dårlig selvom at jeg bor i hovedstadsområdet, det er ikke noget jeg vil anbefale til andre. Er selv i gang med at finde mig et nyt selskab. 

Anmeld

3. februar 2015

Taco78

Profilbillede for Taco78
tumle skriver:

Jeg har Skiftede fra 3 til Oister for 4 mdr. Siden da de havde et tilbud jeg bare ikke kunne modstå. Jeg vil sige at jeg synes det er det værste teleselskab jeg nogensinde har haft, dækningen er vanvittig dårlig selvom at jeg bor i hovedstadsområdet, det er ikke noget jeg vil anbefale til andre. Er selv i gang med at finde mig et nyt selskab. 

Tak for svar  Der tegner sig et ret entydigt billede at at Oister har temmelig dårlig dækning (det er det samme der går igen på trustpilot) så jeg skal bestemt ikke have Oister!!! Godt jeg fik spurgt  Jeg ha besluttet mig for at vælge CBB - der er mange positive tilkendegivelser og deres dækning er den samme som jeg har nu ved Telenor - og den må jeg sige, ikke fejler noget 

/ Taco78 

Anmeld

3. februar 2015

birthee

Taco78 skriver:

Tak for svar 

Vi bor også i Faaborg (4 km uden for byen), og har Telenor... De har så dårlig en dækning her hvor vi bor - altså inde i huset - udenfor er der bedre dækning... Det er blevet sådan, efter de lavede om på deres master - forklaringen var at der var nogle der skulle have bedre signal - og det gik så ud over os (Udkantsdanmark) - det kunne jo ikke være lige godt alle steder, fik jeg at vide... Jeg vil anbefale dig at ringe til det selskab du påtænker at skifte til, og høre hvordan dækningen specifikt er der hvor du bor 

Anmeld

3. februar 2015

Bshizzle

Jeg har haft CBB.. Jeg havde bare SÅ dårlig erfaring med dem  

Dårlig kundeservice og dårlig dækning i Sdr Jylland hvor vi lå på camping. 

Havde da ved siden af et Telmore abo, og det var jeg faktisk osse ret tilfreds med.. 

Men fik et godt tilbud fra Call Me for godt 3 mdr siden, og er super tilfreds med dem 

... Nu har oplevet nu at Telmore har ringet til mig 5 gange med tilbud.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.