Puha min første bryllupskage :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2009

4kløver

Hvor er den flot   Lige til at spise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2009

Vingummien

Zafir skriver:

Det har godtnok været hårdt!!! Specielt fordi den sorte mmf, drillede noget. Desværre tror jeg den var blevet for tør, af det der cacao, så jeg tror jeg prøver næste gang, jeg laver sort mmf, så køber jeg flydende levendesmiddelfarve i stedet for og laver det som jeg lavede den blå. Det var bedre.

MEN - når det er sagt, så er jeg ret godt tilfreds med resultatet, trods alt Det er min første, af den slags og det er et 'surprice' bryllup - (altså at bruden og gommen  ikke rigtig ved hvad der kommer til at ske til receptionen og det er en lille bitte fest ) Så de ved slet ikke at der ER en kage

Så når alt kommer til alt, så er det dejligt og den skal nok smage godt!!!

Den er lavet med vaniliebunde (af samme slags som farvelkagen). Så er der hindbærmouse og skildpaddecreme i den nederste og hindbærmouse og vaniliecreme i den øverste

Samtidig har det været lidt stressende, fordi jeg kun har haft en time hist og pist til at lave den. Så hvem ved, hvad det kan blive til, hvis man havde 3-4 timer en lørdag  YAY... Helt sikkert noget jeg skal prøve igen. - Gad vide hvem der skal giftes så... hmm... 

- og til dem der spørger, så ja, den er sort i bunden, men dem der skal giftes, elsker sort. Køre på motorcykel og har masser af motorcykeltøj og det  Sååee det er lavet med dem i tankerne! 

Der er et HELT galleri her af kagen

Og her er et billede af den færdige:

Rigtig flot kage, kan godt forstå de blev glade for den

Anmeld

30. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Diana... skriver:

Ja jeg bliver simpelt hen nød til og have mit bryllup med hvis kjole og det hele så håber til næste år at vi skal giftes igen. Men nu var det bryllupskage jeg tænkte på griner.

Var det sådan et kedeligt bryllup sidst?... Eller...

jeg skal også giftes igen en dag, for vi har aldrig holdt en religiøs cerimoni  Vi havde jo 'kun' sådan et lille hyggeligt bryllup med borgmesteren i baghaven og 90 gæster Men vi vil gerne asa-vies en dag Når tingene er faldet mere på plads med det hele

Anmeld

30. august 2009

Diana...

Zafir skriver:

Var det sådan et kedeligt bryllup sidst?... Eller...

jeg skal også giftes igen en dag, for vi har aldrig holdt en religiøs cerimoni  Vi havde jo 'kun' sådan et lille hyggeligt bryllup med borgmesteren i baghaven og 90 gæster Men vi vil gerne asa-vies en dag Når tingene er faldet mere på plads med det hele

Det var jo ikke noget bryllup det var jo bare Lucas barnedåb vi valgte bare at få borgmesteren ud til festen og vie os for min morfars skyld han er en gammel mand så det betyder meget for ham at se når vi nu skulle giftes hvis han ikke havet været der var det bare blevet på rådhuset mig og Claus og ingen andre. Men det var da hyggelig det var en god stor dag det var jo min Lucas dag 

Kan godt forstå i gerne vil. hold da op 90 mennesker ja så kan jeg godt se det var et "lille" bryllup 

Kram

Anmeld

30. august 2009

Moderator

Diana... skriver:

Det var jo ikke noget bryllup det var jo bare Lucas barnedåb vi valgte bare at få borgmesteren ud til festen og vie os for min morfars skyld han er en gammel mand så det betyder meget for ham at se når vi nu skulle giftes hvis han ikke havet været der var det bare blevet på rådhuset mig og Claus og ingen andre. Men det var da hyggelig det var en god stor dag det var jo min Lucas dag 

Kan godt forstå i gerne vil. hold da op 90 mennesker ja så kan jeg godt se det var et "lille" bryllup 

Kram

Altså det var jo stille og roligt  det var en uformeld og super mega skøn fest

Vi holdte det herude i et telt og vi brugte ialt 15000 kr på hele balladen Selvom der også var mad og det hele. Så det var jo ikke slemt.

Lever din morfar endnu?

Anmeld

30. august 2009

Diana...

Zafir skriver:

Altså det var jo stille og roligt  det var en uformeld og super mega skøn fest

Vi holdte det herude i et telt og vi brugte ialt 15000 kr på hele balladen Selvom der også var mad og det hele. Så det var jo ikke slemt.

Lever din morfar endnu?

Ja heldigvis og håber han holder året ud så han kan få sin første jul med sit oldebarn men tør ikke håbe det han er 85 og har haft dårligt hjerte siden han var 50 og spiser 18 piller 3 gange om dagen, han bliver SÅ syg hver vinter hvor han bliver indlagt mange mange mange gange og taber sig helt vild og i forvejen har han intet fedt på sig så de sidste 5 år hvor det har været sådan om vinteren synes vi det er utroligt at han har overlevet til julen Juleaften betyder ALT for ham så hver gang   var bare for han får sin sidste jul. Men om sommeren er han en frisk mand som kommer ned og ordner have hos os ELSKER min morfar så det sgu svært hver vinter at tænke sådan.

Anmeld

30. august 2009

Moderator

Diana... skriver:

Ja heldigvis og håber han holder året ud så han kan få sin første jul med sit oldebarn men tør ikke håbe det han er 85 og har haft dårligt hjerte siden han var 50 og spiser 18 piller 3 gange om dagen, han bliver SÅ syg hver vinter hvor han bliver indlagt mange mange mange gange og taber sig helt vild og i forvejen har han intet fedt på sig så de sidste 5 år hvor det har været sådan om vinteren synes vi det er utroligt at han har overlevet til julen Juleaften betyder ALT for ham så hver gang   var bare for han får sin sidste jul. Men om sommeren er han en frisk mand som kommer ned og ordner have hos os ELSKER min morfar så det sgu svært hver vinter at tænke sådan.

Holddafest. Han lyder som en gæv kæmper din morfar!!!...

Jeg vil sende positive tanker til ham, så han forhåbentligt får julen med jer

Anmeld

30. august 2009

Diana...

Zafir skriver:

Holddafest. Han lyder som en gæv kæmper din morfar!!!...

Jeg vil sende positive tanker til ham, så han forhåbentligt får julen med jer

Det er han skam os han overrasker os hver gang.

Tak søde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.