Puha min første bryllupskage :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.413 visninger
17 svar
0 synes godt om
28. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Det har godtnok været hårdt!!! Specielt fordi den sorte mmf, drillede noget. Desværre tror jeg den var blevet for tør, af det der cacao, så jeg tror jeg prøver næste gang, jeg laver sort mmf, så køber jeg flydende levendesmiddelfarve i stedet for og laver det som jeg lavede den blå. Det var bedre.

MEN - når det er sagt, så er jeg ret godt tilfreds med resultatet, trods alt Det er min første, af den slags og det er et 'surprice' bryllup - (altså at bruden og gommen  ikke rigtig ved hvad der kommer til at ske til receptionen og det er en lille bitte fest ) Så de ved slet ikke at der ER en kage

Så når alt kommer til alt, så er det dejligt og den skal nok smage godt!!!

Den er lavet med vaniliebunde (af samme slags som farvelkagen). Så er der hindbærmouse og skildpaddecreme i den nederste og hindbærmouse og vaniliecreme i den øverste

Samtidig har det været lidt stressende, fordi jeg kun har haft en time hist og pist til at lave den. Så hvem ved, hvad det kan blive til, hvis man havde 3-4 timer en lørdag  YAY... Helt sikkert noget jeg skal prøve igen. - Gad vide hvem der skal giftes så... hmm... 

- og til dem der spørger, så ja, den er sort i bunden, men dem der skal giftes, elsker sort. Køre på motorcykel og har masser af motorcykeltøj og det  Sååee det er lavet med dem i tankerne! 

Der er et HELT galleri her af kagen

Og her er et billede af den færdige:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2009

mariamiss6

Den er da blevet god synes jeg........ det var ellers også en ordentlig stor en hehe....

Anmeld

29. august 2009

Moderator

Update på brylluppet

De blev SÅ glade for kagen  Jeg havde ramt dem lige i øjet og de syntes den var SÅ flot og smagte SÅ godt Yay... De var helt rørt til tårer og sagde at den var meget finere end den de havde set i en konditor (som også var sort), men som de ikke havde haft mulighed for at købe

Alle gæsterne syntes også at den smagte SÅÅÅÅÅÅ godt Helt anderledes end alm lagkage osv. Det er virkelig et hit, det med at bruge 'rigtig' kage, som bunde. Det har begge gange, været rigtig meget succes

Så nu har jeg virkelig et design i hovedet til min mors 50 års

YAY...

Anmeld

29. august 2009

mariamiss6

djeligt at du fik god respons fra de nygifte..... så kan man slet ikke vente med at få lavet sin næste kage hehe....

Anmeld

29. august 2009

dorthemus

Ummm Zafir...den ser lækker ud. Sådan én må du godt lave til mig...selvom jeg ikke lige ska giftes inden for den nærmeste fremtid

moster

Anmeld

29. august 2009

Mira0911

Jamen Zafir - Den ser jo herre flot ud....
Godt at bryllupsparret og gæsterne synes den var god...

Anmeld

29. august 2009

Diana...

Hvor er den bare flot Altså jeg skal jo giftes igen søde Zafir hi hi 

Hvor er det bare godt den ramte plet det gør det altså os bare så specialt når det er på den måde. 

Klem her fra.

Anmeld

29. august 2009

Moderator

Diana... skriver:

Hvor er den bare flot Altså jeg skal jo giftes igen søde Zafir hi hi 

Hvor er det bare godt den ramte plet det gør det altså os bare så specialt når det er på den måde. 

Klem her fra.

Giftes igen?!  HVAD???.... 

Anmeld

29. august 2009

Diana...

Zafir skriver:

Giftes igen?!  HVAD???.... 

Ja jeg bliver simpelt hen nød til og have mit bryllup med hvis kjole og det hele så håber til næste år at vi skal giftes igen. Men nu var det bryllupskage jeg tænkte på griner.

Anmeld

29. august 2009

Bondepigen

Neeej hvor er den altså bare flot. Men man skal næsten ind og se dit galleri, for der kan man virkelig se, hvor flot den er. Er virkelig imponeret!!!

Kan godt forstå brudeparret blev glade!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.