Samvær hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2015

Milas14

Men en 10/4 ordning er da osse fint synes jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2015

FruK

Det kommer nok an på det enkelte barn og barnets forhold til far.

Vi havde 9/5 fra vi gik fra hinanden, da vores søn var to år. Vi delte det op i fredag/lørdag/søndag hos far den ene uge og onsdag/torsdag hos far den anden uge, så vidt jeg husker.

Vi har lavet om et par gange, og nu hvor vores søn er 11 år, har vi 7/7, hvilket han trives godt med.

Anmeld

2. februar 2015

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Det kommer nok an på det enkelte barn og barnets forhold til far.

Vi havde 9/5 fra vi gik fra hinanden, da vores søn var to år. Vi delte det op i fredag/lørdag/søndag hos far den ene uge og onsdag/torsdag hos far den anden uge, så vidt jeg husker.

Vi har lavet om et par gange, og nu hvor vores søn er 11 år, har vi 7/7, hvilket han trives godt med.

Tak 

Anmeld

4. februar 2015

Babyklar87

Profilbillede for Babyklar87

Hejsa.

Det er ærgerligt at I ikke kan enes, håber det ændres på sigt, men det er der jo ingen garanti for og derfor må I få det bedste ud af det. 

Da min eksmand og jeg gik fra hinanden, var vores datter lige knap to år og vores søn 3 år. Til at starte med havde min eksmand børnene fra fredag - søndag og så hver anden mandag-tirsdag. For os og for børnene blev det noget rod, da der ikke var nok sammenhæng i det og derfor er vi nu skiftet til at have 9/5 ordning, hvilket jeg/vi synes fungerer super godt. 

Heldigvis kan vi tale om alt og få det hele til at gå op - og dermed bliver ferier også bare aftalt alt efter hvordan det passer ind hos os hver især. 

Men 10/4 er nok heller ikke fjollet. Men jeg vil klart anbefale sammenhængende dage, da barnet lige skal "falde til," når der er forældreskift. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.