Samvær hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.876 visninger
13 svar
0 synes godt om
2. februar 2015

Anonym trådstarter

Jeg har brug for jeres ærlige tanker 

Det drejer sig om et barn på 20 måneder. Hvis faren og jeg skal have en ordning der hedder 9/5 (9 hos mor), ville I så mene det er bedst at barnet er hos far de 5 nætter i træk eller at de er delt op? 

Hvordan ville I tænke hvis ordningen var 10/4?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2015

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg har brug for jeres ærlige tanker 

Det drejer sig om et barn på 20 måneder. Hvis faren og jeg skal have en ordning der hedder 9/5 (9 hos mor), ville I så mene det er bedst at barnet er hos far de 5 nætter i træk eller at de er delt op? 

Hvordan ville I tænke hvis ordningen var 10/4?

Spørg Statsforvaltningen, det er jeg sikker på, de har en meget bestemt mening om, og det er ikke sikkert, at hverken det ene eller det andet er til barnets tarv.

Anmeld

2. februar 2015

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Spørg Statsforvaltningen, det er jeg sikker på, de har en meget bestemt mening om, og det er ikke sikkert, at hverken det ene eller det andet er til barnets tarv.

Jeg har spurgt SF, de siger at det er meget op til det enkelte barn pga. alderen. Problemet er når forældrene ikke kan enes, derfor havde jeg lige brug for lidt tanker udefra 

Anmeld

2. februar 2015

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg har spurgt SF, de siger at det er meget op til det enkelte barn pga. alderen. Problemet er når forældrene ikke kan enes, derfor havde jeg lige brug for lidt tanker udefra 

Har I begge været i Statsforvaltningen for at aftale vilkår? Ellers må det nok være forslaget herfra.

Anmeld

2. februar 2015

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Har I begge været i Statsforvaltningen for at aftale vilkår? Ellers må det nok være forslaget herfra.

Nej men det skal vi, venter på indkaldelse. 

Anmeld

2. februar 2015

migxher

5 overnatninger synes jeg måske er lige i overkanten, så hellere 10/4, som absolut maximum (: 

Anmeld

2. februar 2015

Milas14

Jeg har haft en 5/9 ordning her de sidste 5 år. Min yngste var 2,5 da vi startede. De 9 dage hos far og 5 hos mig.. Det har altid fungeret godt og uden problemer.. 

SF ville jeg holde udenfor hvis i kan enes og samarbejde..

Anmeld

2. februar 2015

Anonym trådstarter

Milas14 skriver:

Jeg har haft en 5/9 ordning her de sidste 5 år. Min yngste var 2,5 da vi startede. De 9 dage hos far og 5 hos mig.. Det har altid fungeret godt og uden problemer.. 

Tak. Det kan vi desværre ikke, har prøvet i et år og det går hele tiden galt. 

Anmeld

2. februar 2015

Anonym trådstarter

Milas14 skriver:

Har det været 5 dage i træk eller delt op?

Anmeld

2. februar 2015

Milas14

Anonym skriver:

Har det været 5 dage i træk eller delt op?

Det har været 5 dage i træk, med aflevering og hentning i dp og bh. Vi prøvede med nogen dage hist og her, men det var lidt forvirrende for os alle sammen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.