Et lys i mørket

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2015

Mami

grinny skriver:

Får svar på torsdag om det skulle være 4. Forsøg der var lykken 

Hvis ikke så hedder det PAUSE!! Har så meget brug for pause (altså helst graviditet) men vi har brug for at være kærester igen, brug for at det intime ikke hele tiden skal handle om baby. Det er stadig vores største ønske, men det er sgu hårdt både fysisk og psykisk. 

Årh det kan jeg godt forstå 

det er monster hårdt, jeg glæder mig til at komme igang og er samtidig dbyt frustreret over det er nødvendigt. 

Det ene øjeblik griner og glæder jeg mig over fremtiden, det næste er jeg fuldstædnig sort seende 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2015

grinny

Mami skriver:

Årh det kan jeg godt forstå 

det er monster hårdt, jeg glæder mig til at komme igang og er samtidig dbyt frustreret over det er nødvendigt. 

Det ene øjeblik griner og glæder jeg mig over fremtiden, det næste er jeg fuldstædnig sort seende 

At miste troen og håbet er en del af behandlingen, sådan ser jeg i hvert fald på det. Jeg gik ind til det med oprejst pande og tænkte det skal sgu nok gå, men når det ene forsøg efter det andet så mislykkedes ja så er der ikke meget håb tilbage. 

Inderst inde VED jeg jo godt at jeg NOK skal blive mor, men jeg frygter hver dag at Isaac var den eneste graviditet jeg skulle opleve, og det eneste barn - de tanker forsvinder ikke før jeg står med et levende barn i armene. 

Anmeld

3. februar 2015

ErDuHerIkkeSnart

Mami skriver:

Hej  

i dag fik jeg brevet og fik talt med dem, vi er indstillet til fertilitets behandling  jeg er så lykkelig! 

Nogen har måske set min anden tråd om hvor ked af det jeg er, der har jeg undladt fertilitets problemerne, så det er en stor stress faktor for mig, som der nu tages hånd om  

vil bare lige dele det med jer 

jrg henvist til kvindeklinik i silkeborg, hvis nogen har erfaringer med dem må i gerne dele jeg har et godt førstehånds indtryk 

Hvor er det dejligt!! Jeg kan selv huske lettelsen da det brev kom - det gav en følelse af at nu var der endelig hjælp "forude" - tillykke, og alt mulig held og lykke med behandlingen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.