Et lys i mørket

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

818 visninger
12 svar
2 synes godt om
2. februar 2015

Mami

Hej  

i dag fik jeg brevet og fik talt med dem, vi er indstillet til fertilitets behandling  jeg er så lykkelig! 

Nogen har måske set min anden tråd om hvor ked af det jeg er, der har jeg undladt fertilitets problemerne, så det er en stor stress faktor for mig, som der nu tages hånd om  

vil bare lige dele det med jer 

jrg henvist til kvindeklinik i silkeborg, hvis nogen har erfaringer med dem må i gerne dele jeg har et godt førstehånds indtryk 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2015

Rockertand

Mami skriver:

Hej  

i dag fik jeg brevet og fik talt med dem, vi er indstillet til fertilitets behandling  jeg er så lykkelig! 

Nogen har måske set min anden tråd om hvor ked af det jeg er, der har jeg undladt fertilitets problemerne, så det er en stor stress faktor for mig, som der nu tages hånd om  

jrg henvist til kvindeklinik i silkeborg, hvis nogen har erfaringer med dem må i gerne dele jeg har et godt førstehånds indtryk 

Stort tillykke, håber det bedste for jer.

Anmeld

2. februar 2015

OneWish00

Hvor er det fedt! stort tillykke 

Anmeld

2. februar 2015

grinny

Eij hvor dejligt 

Så kan i komme tættere på ønsket 

Anmeld

2. februar 2015

Malene76

Mami skriver:

Hej  

Kvindeklinikken i Silkeborg var der vi startede, for at blive udredt inden vi kom videre i systemet og blev henvist til Bræstrup Fertillitetsklinik. Vi har kun positivt at sige om dem. 

Kh. Malene 

Anmeld

2. februar 2015

Mami

Tusind tak, hvor er i søde 

jeg er dog i tvivl om egen betaling og sådan noget når det ikke er første barn  lægen sagde intet, men kan læse mig til det kun er gratis ved første barn, ved i noget om det? Ikke at det er en show stopper det er bare meget rart at vide 

Anmeld

2. februar 2015

Mami

grinny skriver:

Eij hvor dejligt 

Så kan i komme tættere på ønsket 

Lige præcis 

hvordan går det egentlig med din behandling? 

Anmeld

2. februar 2015

Mille123

Jeg tror det er forskellige fra region til region, men har en kollega, som får "2. Barn" via det offentlige. Men det kræver en henvisning for lægen, siger han. (Region Syddanmark) 

Anmeld

2. februar 2015

Mami

Mille123 skriver:

Jeg tror det er forskellige fra region til region, men har en kollega, som får "2. Barn" via det offentlige. Men det kræver en henvisning for lægen, siger han. (Region Syddanmark) 

Vi har begge henvisning fra lægen  

Anmeld

2. februar 2015

grinny

Lige præcis 

hvordan går det egentlig med din behandling? 

Får svar på torsdag om det skulle være 4. Forsøg der var lykken 

Hvis ikke så hedder det PAUSE!! Har så meget brug for pause (altså helst graviditet) men vi har brug for at være kærester igen, brug for at det intime ikke hele tiden skal handle om baby. Det er stadig vores største ønske, men det er sgu hårdt både fysisk og psykisk. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.