Børn i en Renault Clio ST

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.824 visninger
30 svar
2 synes godt om
2. februar 2015

Masig

Jer der har en Renault Clio ST, hvordan synes I, det er med børn på bagsædet? Her tænker jeg små børn i autostole. Vi tænker nemlig at købe sådan en, men vil lige høre, hvad I tænker om pladsen bagtil. Den er jo lidt trang på bagsæderne, synes vi (især med en mand på næsten 190 cm). Men kan det lade sig gøre med to autostole? Hvad er jeres erfaringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2015

Jibbe

Det har fungeret ok for os. Min mand er 185. Men altså baby autostolen har ikke kunne stå bag hans sæde, da han så ikke kunne være der. Lige så snart de kom ud af den stol, så er det ligegyldigt hvem der har siddet hvor. Vi har den model fra 2011 - men det er vel næsten magen til i den nye. Men dejlig bil og kan sagtens anbefale den 

Anmeld

2. februar 2015

Mor1986

Masig skriver:

Jer der har en Renault Clio ST, hvordan synes I, det er med børn på bagsædet? Her tænker jeg små børn i autostole. Vi tænker nemlig at købe sådan en, men vil lige høre, hvad I tænker om pladsen bagtil. Den er jo lidt trang på bagsæderne, synes vi (især med en mand på næsten 190 cm). Men kan det lade sig gøre med to autostole? Hvad er jeres erfaringer?

Det kommer til at blive trangt. Vi er 170 og vores datter klagede over at sædet var for tæt på hendes bil. Men det var en super lækker bil

Anmeld

2. februar 2015

Masig

Jibbe skriver:

Det har fungeret ok for os. Min mand er 185. Men altså baby autostolen har ikke kunne stå bag hans sæde, da han så ikke kunne være der. Lige så snart de kom ud af den stol, så er det ligegyldigt hvem der har siddet hvor. Vi har den model fra 2011 - men det er vel næsten magen til i den nye. Men dejlig bil og kan sagtens anbefale den 

Ok... ellers må den store jo bare sidde bagved far hvis det passer bedre indtil baby kommer op i en større stol... men vi er lidt i tvivl om der er plads til den store også... umiddelbart virkede det lidt trangt bag ved mig og mit sæde var rykket ret meget frem...

Anmeld

2. februar 2015

Masig

Mor1986 skriver:

Det kommer til at blive trangt. Vi er 170 og vores datter klagede over at sædet var for tæt på hendes bil. Men det var en super lækker bil

Ok... ja det er godt nok svært... for det er jo en fin bil og billig i drift... men man skal jo også kunne leve med pladsen...

Anmeld

2. februar 2015

Ellie79

Masig skriver:

Vi har en og to børn på bagsædet, fra april 3 børn på bagsædet - jeg synes det er trangt og vi skifter til en større model. Problemet for os er pladsproblemer på bagsædet, ungerne sidder og sparker i sædet fordi der er for lidt plads. Men når det er sagt er det en dejlig bil, vi er mega glade for den og den kører godt i byen og er billig, nu er vores to store og vi har ikke vogne med mere også kan der være rigtig meget i bagagerummet. Men den bliver nok skiftet til en megane eller senic senre på året  

Anmeld

2. februar 2015

KomSåBaby!

Vi prøve kørte også en clio st, da vi skulle købe ny bil - men fravalgte den grundet det smalle bagsæde og lille bagagerum (den barnevogn vi har købt, kunne hvert fald ikke være der) 

Vi har købt en Skoda fabia combi 2014 model, den er super rumlig, højt til loftet og et bagagerum med plads til barnevogn 

Anmeld

2. februar 2015

Jibbe

Vores dreng på snart 5 sidder fint i den. Når han skal op skal man dig ikke have kørt sædet foran helt tilbage. Vores Odder zip kan fint være deri, bare kassen af og stellet slået sammen med hjul på. Men jeg ville da gerne have en større bil hvis vi havde råd

Anmeld

2. februar 2015

Masig

AnjaB skriver:

Vi har en og to børn på bagsædet, fra april 3 børn på bagsædet - jeg synes det er trangt og vi skifter til en større model. Problemet for os er pladsproblemer på bagsædet, ungerne sidder og sparker i sædet fordi der er for lidt plads. Men når det er sagt er det en dejlig bil, vi er mega glade for den og den kører godt i byen og er billig, nu er vores to store og vi har ikke vogne med mere også kan der være rigtig meget i bagagerummet. Men den bliver nok skiftet til en megane eller senic senre på året  

Hvor store er jeres børn, og sidder de i autostole, selepuder eller bare på sædet?

Anmeld

2. februar 2015

Masig

KomSåBaby! skriver:

Vi prøve kørte også en clio st, da vi skulle købe ny bil - men fravalgte den grundet det smalle bagsæde og lille bagagerum (den barnevogn vi har købt, kunne hvert fald ikke være der) 

Vi har købt en Skoda fabia combi 2014 model, den er super rumlig, højt til loftet og et bagagerum med plads til barnevogn 

Vores barnevogn kan sagtens være i den, det har vi testet, og vores store dreng på 2 kan også godt være bag ved mig, hvor sædet er kørt lidt frem (jeg er ikke så langbenet), men vi frygter jo lidt at der ikke er plads til en baby/dreng mere på bagsædet for han ville jo skulle sidde bag min kærest, som har temmelig lange ben...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.