Mens udeblevet i.. 8 mdr?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2015

Mor Christa

modesty skriver:

Det er da helt normalt? Du ammer jo, selvom det ikke er meget. Det er forskelligt hvornår mensen vender tilbage for ammemødre, hos nogle er det med det samme, hos andre går der lang tid. 

http://www.netsundhedsplejerske.dk/brevkasse/index.php?option=laessvar&kat=DIVERSE&id=16142

Tak for info - vidste ikke det var helt normalt idet min læge lod til at synes at ddt var yderst underligt at jeg endnu ikk har fået det :p må bare nyde det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2015

Kløver

Mor Christa skriver:

Nej, ingen bud fra lægen.. Men ærligttalt så virker han heller kkk som om han har så meget styr på mens, graviditer mv, hvilket førte mig til at spørge her :-)) 

må bare nyde ikke at bøvle med det :-)

Hvis det fortsætter ville jeg nok bede om henvisning til gynækolog, bare for en sikkerheds skyld ��

Anmeld

3. februar 2015

Chrissi_lgh@hotmail.com

Mor Christa skriver:

Hej :-) 

ja.. Eller faktisk i 17 mdr har jeg ikke haft min mens.. Fødte i maj.. Og ja, jeg har fuldtidsammet og ammer stadig ind imellem, men eftersom jeg arbejder, er det kun aften/nat jeg ammer, men den skide mens dukker bare ikke op?!?

har taget 3 tests siden oktober - negativ.. Har været ved lægen for at få taget blodprøver ( mistede alt for meget blod under fødsel, så lægen mistænkte at det kunne være årsagen til udeblevet mens - blodprocent var dog normal for 1 mdr siden) det kam vel ikk stadig være årsagen til udeblevet mens? Argh hvor er det frustrerende :-) 

nogen der kender til det? Har prøvet noget lignende? Anyone?? :-) 

Så vidt jeg husker, så fødte jeg en måneds tid senere end dig, og jeg har heller ikke fået mens endnu.

ammer også. Men nu er det stort set kun om aftenen inden sengetid og om natten. Og sommetider en eller to gange i løbet af dagen.

jeg nyder bare at det ikke dukker op 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.