Mor Christa skriver:
Hej :-)
ja.. Eller faktisk i 17 mdr har jeg ikke haft min mens.. Fødte i maj.. Og ja, jeg har fuldtidsammet og ammer stadig ind imellem, men eftersom jeg arbejder, er det kun aften/nat jeg ammer, men den skide mens dukker bare ikke op?!?
har taget 3 tests siden oktober - negativ.. Har været ved lægen for at få taget blodprøver ( mistede alt for meget blod under fødsel, så lægen mistænkte at det kunne være årsagen til udeblevet mens - blodprocent var dog normal for 1 mdr siden) det kam vel ikk stadig være årsagen til udeblevet mens? Argh hvor er det frustrerende :-)
nogen der kender til det? Har prøvet noget lignende? Anyone?? :-)
Jep! Jeg har haft nogle laaaaaaange menspauser i mit liv, indtil videre.
Før jeg blev gravid med den første, har jeg haft et par lange pauser, op til 2 år.
Jeg skulle til udredning for PCO, men dukkede op til egen læge med en positiv graviditetstest i stedet for
Det var min første graviditet. Efter hun er født får jeg først min mens da hun var 9 mrd. gammel. Jeg satte det i gang med p-piller, da jeg gerne ville have blødt et par gange inden jeg skulle tilbage på arbejdet efter barslen.
Jeg føder nr. 2 for 17 mrd. siden og præcis 3 mrd. efter fødslen får jeg min mens. De første 2 gange havde jeg en præcis cyklus på 36-37 dage, og siden kommer det som vinden blæser. En cyklus var oppe på 120 dage!
Anmeld