Intet sker! Er det virkelig så svært!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2015

Chris87

l.kjoeller skriver:

Altså. Vi skulle  ikke kunne blive naturligt gravide of fik vores 1 datter ved icsi. Vi gjorde  det kun to gange omkring  ægløsning og er gravid nu.  Når man er i behandling  advarer de mod at have udløsning dagene op til prøven skal laves. Det tager jo lidt om at danne nye.  

Okay interessant . Det vil jeg da lige huske det hele - tak for god info, det må prøves 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2015

hmg86

Misskb28 skriver:

Lige en opdate ser ud til storken heller ikke kom denne gang desværre i morges følte jeg mens var på vej og her til middag da jeg var på toilet havde jeg lysebrunt udflåd ik meget men det var der, så har opgivet denne gang også ;( håber virkelig snart det bliver vores tur til at blive lykkeligt ved en positiv test ;( Nu er det cyklus dag 30-31 denne månede og 8 cyklus vi prøver  (sidste måned var den 28) det at sexe er ikke et problem det gør vi gerne hver dag og de dage vi kan gerne flere gange men intet sker? Bliver snart skør

Ej hvor jeg kender følelsen.. havde en MA i april 2014 så jeg er på cyklus nr. 10 nu... det er SÅ hårdt.. og har flere venner, der enten lige har født eller venter sig..

Anmeld

6. februar 2015

Babydrøm

Misskb28 skriver:

Det er nemlig ubeskriveligt hårdt og yderst frusterende ;( det at prøve og prøve og intet sker ;( vi vil begge så gerne have det ønskebarn

håber der er mere held næste cyklus og håber også i snart får de to gyldne streger 

Lige præcis, ubeskriveligt hårdt og frustrende!  

Utroligt at det skal være så svært 

Tusind tak,  for os begge 

Anmeld

8. februar 2015

biniek

Vi prøvede i 18 måbeder og så kom vores 2 gyldbe streger, endte dog i en SA. Og det er nu første cyklus siden.

Anmeld

8. februar 2015

natashalarsen

Der er håb.. vi prøvede 1 år og 6 måneder...

Er nu 27+3 med nr 2 barn.. virkelig surt at vente..men da jeg stoppede med at tænke på graviditet blev jeg gravid

Anmeld

10. februar 2015

billemille

Kender det.. Selvom jeg ikke ønsker det skal være svært for nogle, er det nu alligevel lidt rart at vide at man ikke er alene, hvis du forstår. 

Vi er igang med projekt baby nr 2 og har prøvet siden juni 2014. Jeg havde sådan håbet at vi kunne ha givet vores søn en lillesøster/bror inden han blev 3. Men det når vi ikke da der ligesom ikke vil ske noget.. Jeg synes det er SÅ frustrerende.. jeg blir lige skuffet hver gang jeg får min mens.. Håber der snart er gevinst ved os alle ♥ 

Anmeld

17. februar 2015

Misstanya

Det utrolig hårdt denne cyklus beuger jeg nu æl teste hver dag da jeg ik ved hvor lang min cyklus præcis er har jeg trstet fra dag 11 nu en uge ig synes Bare aldrig der konmer noget der ligner en poaitiv æl test.. Dog er den anden streg mere tydelig end i starten men ik helt tydlig somm test stregen eller mere tydelig end test stregen men bliver dig tydligere dag for dag så håber det tegn på en snart æl..

men det er utrolig frustrende virkelig når man bare ønsker fe to gyldne streger på en graviditets test

Anmeld

17. februar 2015

Chris87

Misskb28 skriver:

Det utrolig hårdt denne cyklus beuger jeg nu æl teste hver dag da jeg ik ved hvor lang min cyklus præcis er har jeg trstet fra dag 11 nu en uge ig synes Bare aldrig der konmer noget der ligner en poaitiv æl test.. Dog er den anden streg mere tydelig end i starten men ik helt tydlig somm test stregen eller mere tydelig end test stregen men bliver dig tydligere dag for dag så håber det tegn på en snart æl..

men det er utrolig frustrende virkelig når man bare ønsker fe to gyldne streger på en graviditets test

Søde du først og fremmest en - du lader til at stresse rigtig meget over det . Tro mig forstår udmærket at du ønsker det inderligt - men fat mod, det skal nok komme det jeh helt sikker på. Desværre skal man væbne sig med tålmodighed - har også selv dage hvor jeg bare er træt af alting, alle de test, cyklus beregning osv.

Jeg valgte faktisk ikke at tænke så meget over det denne gang og synes bestemt det har hjulpet på mit humør .

Men du må for guds skyld (og det ment kærligt det her) ikke stresse dig selv, så sker der slet intet ! Jeg håber snart der sker noget for alle os som venter .

Du får lige en mere du virker som om du kunne bruge det.

Anmeld

21. februar 2015

Misstanya

Chris87 skriver:

Søde du først og fremmest en - du lader til at stresse rigtig meget over det . Tro mig forstår udmærket at du ønsker det inderligt - men fat mod, det skal nok komme det jeh helt sikker på. Desværre skal man væbne sig med tålmodighed - har også selv dage hvor jeg bare er træt af alting, alle de test, cyklus beregning osv.

Jeg valgte faktisk ikke at tænke så meget over det denne gang og synes bestemt det har hjulpet på mit humør .

Men du må for guds skyld (og det ment kærligt det her) ikke stresse dig selv, så sker der slet intet ! Jeg håber snart der sker noget for alle os som venter .

Du får lige en mere du virker som om du kunne bruge det.

Jeg ved det og nogle gange tænker jeg det nemmere bare at opgive.. Har en fra tidligere forhold og han har en fra tidligere men vi ønsker en sammen. I mit tidligere forhold var det hurtigt det skete og samme for ham men nu virker det bare som om det ik kan lade sig gøre men du har ret må ligge det på hylden hvis der ikke sker noget denne gang.. Så gider jeg ik mere test og beregninger det for hårdt... En kæmpe krammer tilbage til dig for de søde og opmuntrende ord...

Anmeld

21. februar 2015

Emisoph

Det tog os et år fra p-pille stop til første graviditet som desværre endte i MA.. Derfra tog det yderligere 2 år og 9 måneder før næste positive test, det gik heldigvis godt og har i dag en datter på 5,5 måned.. Så sammenlagt 3 år og 9 måneder.. 

Jeg håber at I har gevinst snarest muligt, og mit indlæg her var ikke for at skræmme med hvor lang tid det kan tage, men for at vise at det altså sagtens kan lade sig gøre før eller siden

Fat mod, omend det er uoverskueligt lige i øjeblikket  Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.