Misskb28 skriver:
Det utrolig hårdt denne cyklus beuger jeg nu æl teste hver dag da jeg ik ved hvor lang min cyklus præcis er har jeg trstet fra dag 11 nu en uge ig synes Bare aldrig der konmer noget der ligner en poaitiv æl test.. Dog er den anden streg mere tydelig end i starten men ik helt tydlig somm test stregen eller mere tydelig end test stregen men bliver dig tydligere dag for dag så håber det tegn på en snart æl..
men det er utrolig frustrende virkelig når man bare ønsker fe to gyldne streger på en graviditets test
Søde du først og fremmest en
- du lader til at stresse rigtig meget over det
. Tro mig forstår udmærket at du ønsker det inderligt - men fat mod, det skal nok komme det jeh helt sikker på. Desværre skal man væbne sig med tålmodighed - har også selv dage hvor jeg bare er træt af alting, alle de test, cyklus beregning osv.
Jeg valgte faktisk ikke at tænke så meget over det denne gang og synes bestemt det har hjulpet på mit humør
.
Men du må for guds skyld (og det ment kærligt det her) ikke stresse dig selv, så sker der slet intet ! Jeg håber snart der sker noget for alle os som venter
.
Du får lige en
mere du virker som om du kunne bruge det.
Anmeld