Intet sker! Er det virkelig så svært!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.064 visninger
20 svar
7 synes godt om
2. februar 2015

Misstanya

Lige en opdate ser ud til storken heller ikke kom denne gang desværre i morges følte jeg mens var på vej og her til middag da jeg var på toilet havde jeg lysebrunt udflåd ik meget men det var der, så har opgivet denne gang også ;( håber virkelig snart det bliver vores tur til at blive lykkeligt ved en positiv test ;( Nu er det cyklus dag 30-31 denne månede og 8 cyklus vi prøver  (sidste måned var den 28) det at sexe er ikke et problem det gør vi gerne hver dag og de dage vi kan gerne flere gange men intet sker? Bliver snart skør

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2015

Babydrøm

Misskb28 skriver:

Lige en opdate ser ud til storken heller ikke kom denne gang desværre i morges følte jeg mens var på vej og her til middag da jeg var på toilet havde jeg lysebrunt udflåd ik meget men det var der, så har opgivet denne gang også ;( håber virkelig snart det bliver vores tur til at blive lykkeligt ved en positiv test ;( Nu er det cyklus dag 30-31 denne månede og 8 cyklus vi prøver  (sidste måned var den 28) det at sexe er ikke et problem det gør vi gerne hver dag og de dage vi kan gerne flere gange men intet sker? Bliver snart skør

Kender alt til dine frustrationer, har desværre ingen gode råd, vi kæmper selv for de 2 magiske streger, det er ubeskriveligt hårdt!  Vi har prøvet ca. 18 mdr. on/off (kæresten har et job hvor han er udearbejdende i perioder, så det er ik alle cyklusser vi kan være sammen) 

Sender en masse varme tanker og  til dig.  og håber I snart er heldige 

Anmeld

2. februar 2015

Misstanya

Babydrøm skriver:

Kender alt til dine frustrationer, har desværre ingen gode råd, vi kæmper selv for de 2 magiske streger, det er ubeskriveligt hårdt!  Vi har prøvet ca. 18 mdr. on/off (kæresten har et job hvor han er udearbejdende i perioder, så det er ik alle cyklusser vi kan være sammen) 

Sender en masse varme tanker og  til dig.  og håber I snart er heldige 

Det er nemlig ubeskriveligt hårdt og yderst frusterende ;( det at prøve og prøve og intet sker ;( vi vil begge så gerne have det ønskebarn

håber der er mere held næste cyklus og håber også i snart får de to gyldne streger 

Anmeld

2. februar 2015

Chris87

Kender det alt for godt - har også en gang i mellem lyst til at skrige lungerne ud af fuldstrationer :/. Men jeg prøver altid at vende den om til noget positivt - uden at det lyder for plat, så tror jeg at alt falder på plads for en når skæbnen synes at nu er det rigtigt .

Hvor lang tid har i prøvet ??

Har selv siden juni 2014 - så det noget tid nu.

et kram på vejen skal du da have 

Anmeld

2. februar 2015

Misstanya

Chris87 skriver:

Kender det alt for godt - har også en gang i mellem lyst til at skrige lungerne ud af fuldstrationer :/. Men jeg prøver altid at vende den om til noget positivt - uden at det lyder for plat, så tror jeg at alt falder på plads for en når skæbnen synes at nu er det rigtigt .

Hvor lang tid har i prøvet ??

Har selv siden juni 2014 - så det noget tid nu.

et kram på vejen skal du da have 

Prøver med det positive men synes månederne bliver utrolig lange pga venten på ægløsning, håb og af at prøve vi gik selv i gang juni 2014 ;( 

Anmeld

2. februar 2015

Kærlighediminmave

Misskb28 skriver:

Prøver med det positive men synes månederne bliver utrolig lange pga venten på ægløsning, håb og af at prøve vi gik selv i gang juni 2014 ;( 

Vi gik igang sidst i maj, vi er heller ikke blevet gravide endnu  

Anmeld

2. februar 2015

l.kjoeller

Misskb28 skriver:

I skulle måske prøve at gemme soldaterne til omkring ægløsning?  Altså  spare ugen op til

Anmeld

2. februar 2015

Chris87

l.kjoeller skriver:

I skulle måske prøve at gemme soldaterne til omkring ægløsning?  Altså  spare ugen op til

Jeg synes ellers jeg læste det var en skidt idé? Noget med at det gjorde kvaliteten værre - men om det sandt ved jeg ikke .

Jeg synes bestemt det ville være rart - men jeg synes det blevet bedre efter jeg havde en god lang snak med kæresten om hvordan jeg gik og havde det. Det har hjulpet meget til jeg er meget mere afslappet end i starten 

Man bliver nød til at prøve holde humøret højt - evt find noget som du kan fordybe dig med - jeg selv tegner rigtig meget 

Anmeld

2. februar 2015

l.kjoeller

Jeg synes ellers jeg læste det var en skidt idé? Noget med at det gjorde kvaliteten værre - men om det sandt ved jeg ikke .

Jeg synes bestemt det ville være rart - men jeg synes det blevet bedre efter jeg havde en god lang snak med kæresten om hvordan jeg gik og havde det. Det har hjulpet meget til jeg er meget mere afslappet end i starten 

Man bliver nød til at prøve holde humøret højt - evt find noget som du kan fordybe dig med - jeg selv tegner rigtig meget 

Altså. Vi skulle  ikke kunne blive naturligt gravide of fik vores 1 datter ved icsi. Vi gjorde  det kun to gange omkring  ægløsning og er gravid nu.  Når man er i behandling  advarer de mod at have udløsning dagene op til prøven skal laves. Det tager jo lidt om at danne nye.  

Anmeld

2. februar 2015

Line-Emilie

Vi prøvede godt nok kun i 3 måneder, men det der lykkes for os var at vente med at have sex til dagen EFTER ægløsning .. Eller faktisk 1,5 dag jeg testede positiv lørdag aften, og vi havde sex mandag morgen først.. Så måske det også virker ved jer .. I hverfald held og lykke herfra 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.