Mastercard ? Betaling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2015

CaWi

Da jeg havde mastercard var det til min lønkonto. Derpå havde jeg en kassekredit på 10.000 kr. Renten var til at leve med, og der var ikke noget bestemt tidspunkt oenge skulle betales tilbage på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2015

Lucky05

Vi har et mastercard gold fra Nordea. Vi bruger det kun til køb af rejser eller elektronik, da det giver noget forsikring igennem Nordea.

Vi har 40.000 på kredit. Og det hele bliver trukket den efterfølgende 1. Medmindre vi hæver efter d. 20. I måneden, så trækker de først måneden efter. Men hele beløbet på 1 gang. 

Anmeld

31. januar 2015

Cecilie6700

Anonym skriver:

Har fået det af min bank Nordea ?

Okay. 

Har fundet lidt informationer om det her

http://www.nordea.dk/privat/daglig+økonomi/kreditkort+og+betalingskort/mastercard/31092.html

Hvis du er yderligere i tvivl, synes jeg du skal ringe til banken. 

Anmeld

31. januar 2015

sandramor

Anonym skriver:

Men er det standart? Bare så de ikke trækker hele kreditten ? De er koblet sammen ens alm konto og så mastercard?

Altså de fortalte mig at jeg selv kunne vælge om jeg ville ha den kredit på 45 dage hvor hele beløbet skulle betales eller om det skulle være over 4 gange..... Så valgte det sidste :-)

det skulle gerne stå i dine papir hvilken måde du skal betale tilbage på :-) 

min lønkonto og mastercard er ikke koblet sammen andet end at jeg selvfølgelig via min netbank kan overføre penge fra lønkonto til mastercard for evt at dække forbruget :-) 

Anmeld

31. januar 2015

Mamman

Profilbillede for Mamman
Lucky05 skriver:

Vi har et mastercard gold fra Nordea. Vi bruger det kun til køb af rejser eller elektronik, da det giver noget forsikring igennem Nordea.

Vi har 40.000 på kredit. Og det hele bliver trukket den efterfølgende 1. Medmindre vi hæver efter d. 20. I måneden, så trækker de først måneden efter. Men hele beløbet på 1 gang. 

Sådan fungerede det også da jeg havde mastercard gennem Nordea

Anmeld

31. januar 2015

Mettefpigen

sandramor skriver:

Jeg har et mastercard og der er altså ingen renter på! 

Jeg har 10.000 i kredit og jeg har valgt at det der står i minus blir betalt tilbage over 4 gange... Dvs har jeg brugt 4000 skal jeg måneden efter betale 1000 kr.... Så står der 3000 så skal jeg måneden efter betale 750kr osv..... Det eneste der er er at hvis du hæver på det i penge automater koster det 50kr.... Men du betaler altså kun det beløb tilbage som du skylder... 

50 kr hvis man hæver penge i en automat? Det har jeg aldrig gjort på mit kort...

Anmeld

31. januar 2015

Anonym trådstarter

Mamman skriver:

Sådan fungerede det også da jeg havde mastercard gennem Nordea

Så hvis jeg feks bruger 2000,- inden d 20. I måneden så trækker de så de 2000,- men hvorfra? Til at dække 

Anmeld

31. januar 2015

Mamman

Profilbillede for Mamman
Anonym skriver:

Så hvis jeg feks bruger 2000,- inden d 20. I måneden så trækker de så de 2000,- men hvorfra? Til at dække 

Mit mastetcard var hæftet op på min lønkonto. Så hvis jeg hævede fx 2000 kr den 19 januar blev der hævet 2000 kr fra min lønkonto den 31. Januar. Men hævede jeg 2000 kr den 21. Januar blev de trukket fra min lønkonto den 28. Februar. 

Det må stå i nogle af de papirer du har fra banken hvilken konto dit kort "tilhører"....,,

Anmeld

31. januar 2015

Anonym trådstarter

Mamman skriver:

Mit mastetcard var hæftet op på min lønkonto. Så hvis jeg hævede fx 2000 kr den 19 januar blev der hævet 2000 kr fra min lønkonto den 31. Januar. Men hævede jeg 2000 kr den 21. Januar blev de trukket fra min lønkonto den 28. Februar. 

Det må stå i nogle af de papirer du har fra banken hvilken konto dit kort "tilhører"....,,

Der står ikke andet end det man kan læse om Mastercard på Nordeas hjemmeside. 

Anmeld

31. januar 2015

Lucky05

Anonym skriver:

Vores bliver trukket fra budget kontoen. Valgte du ikke et kontonr de skulle trækkes fra, da du bestilte kortet? 

Men det må du næsten kunne se på netbank, hvilket kontonr de bliver trukket fra?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.