Hvor mange aborter har i været igennem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2015

modesty

Jeg har været igennem en inden uge 4, en i slutningen af uge 4, og en i starten af uge 5.. Er så bange for at jeg simpelthen ikke kan holde på et barn.. Har i nogle solskins historier?  Hvor mange aborter har i prøvet, og fik i tilsidst et barn ud af det? Eller kæmper i stadig? 

Jeg havde en bio i vores første IVF forsøg. Derefter to forsøg uden graviditet og et forsøg med en fuldbåren graviditet.

Har en veninde som havde 4 aborter inden det lykkedes.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Min første graviditet gik helt ubesværet. 

Min anden endte i SA i uge 17. 

Min tredje nåede jeg dårligt nok at opdage før den gik til grunde (uge 5)

Min fjerede var kompliceret, flere indlæggelser og  sengeliggende halvdelen af graviditeten - men ud kom en skøn dreng og først i uge 40+2 mod lægernes (og min) forventning.

rigtig meget held og lykke. Håber det snart lykkes

Anmeld

31. januar 2015

Mrsopsand

mor:) skriver:

Min første graviditet gik helt ubesværet. 

Min anden endte i SA i uge 17. 

Min tredje nåede jeg dårligt nok at opdage før den gik til grunde (uge 5)

Min fjerede var kompliceret, flere indlæggelser og  sengeliggende halvdelen af graviditeten - men ud kom en skøn dreng og først i uge 40+2 mod lægernes (og min) forventning.

rigtig meget held og lykke. Håber det snart lykkes

Må man spørge hvad der gik galt siden du aborterede i uge 17? Var der ingen forklaring?

Anmeld

31. januar 2015

Mrsopsand skriver:

Må man spørge hvad der gik galt siden du aborterede i uge 17? Var der ingen forklaring?

Jeg blødte ca hver 4 uge - det blev slået hen som at jeg var en af dem som bløder omkring menstruationstidspunktet. Jeg har så åbenbart en følsom livmoderhals som blev generet af blødningerne hvorfor den åbnede sig og jeg gik i fødsel

I min sidste graviditet fandt vi ud af at jeg har en forkortet livmoderhals (risikoen for at føde for tidligt er større) jeg blødte også denne gang men min livmoderhals blev vidst ikke så generet af det - måske fordi jeg denne gang var sengeliggende fra første gang jeg blødte 

Anmeld

31. januar 2015

Mrsopsand

mor:) skriver:

Jeg blødte ca hver 4 uge - det blev slået hen som at jeg var en af dem som bløder omkring menstruationstidspunktet. Jeg har så åbenbart en følsom livmoderhals som blev generet af blødningerne hvorfor den åbnede sig og jeg gik i fødsel

I min sidste graviditet fandt vi ud af at jeg har en forkortet livmoderhals (risikoen for at føde for tidligt er større) jeg blødte også denne gang men min livmoderhals blev vidst ikke så generet af det - måske fordi jeg denne gang var sengeliggende fra første gang jeg blødte 

Årh hvor må det ha været frygteligt 

Godt at det så er lykkedes jer alligevel 

Anmeld

31. januar 2015

l.kjoeller

I spontant abort 6+0

1 lille pige

Gravid uge 16

Anmeld

31. januar 2015

Mrsopsand skriver:

Årh hvor må det ha været frygteligt 

Godt at det så er lykkedes jer alligevel 

Det var det også - jeg var dog lykkelig for at vi havde vores dreng hjemme som på det tidspunkt ikke har været passet natten over før, så jeg savnede ham helt utrolig meget. 

Det hjalp mig meget at kunne fokusere på ham 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.