Hvor mange aborter har i været igennem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.143 visninger
16 svar
3 synes godt om
31. januar 2015

o1Mutte

Jeg har været igennem en inden uge 4, en i slutningen af uge 4, og en i starten af uge 5.. Er så bange for at jeg simpelthen ikke kan holde på et barn.. Har i nogle solskins historier?  Hvor mange aborter har i prøvet, og fik i tilsidst et barn ud af det? Eller kæmper i stadig? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2015

Snorkfrøkenen

Først en biokemisk graviditet i 5. uge. Derefter en SA i 11.-12. uge. Derefter to vellykkede graviditeter. Altså fire graviditeter og to perfekte børn. Du må ikke miste håbet endnu. Held og lykke. 

Anmeld

31. januar 2015

o1Mutte

Snorkfrøkenen skriver:

Først en biokemisk graviditet i 5. uge. Derefter en SA i 11.-12. uge. Derefter to vellykkede graviditeter. Altså fire graviditeter og to perfekte børn. Du må ikke miste håbet endnu. Held og lykke. 

Tak 

Anmeld

31. januar 2015

JH12

1 sund og rask barn. 

MA i uge 9 

ingen hjerteslag uge 21 

Nu gravid uge 19

Anmeld

31. januar 2015

o1Mutte

JH12 skriver:

1 sund og rask barn. 

MA i uge 9 

ingen hjerteslag uge 21 

Nu gravid uge 19

Puha du har også været igennem meget :/ 

Anmeld

31. januar 2015

Mrsopsand

MA i uge 9 som først blev opdaget til scanning i uge 13. Derefter 2 SA i henholdsvis uge 6 og uge 7. 

Jeg er nu gravid med et et sundt barn i 13. Uge. Jeg har selv været nervøs men blev tilbudt tidlig scanning i uge 8 hvor vi så er hjerte slå. Det hjalp lidt men det var igen en lettelse at se liv og at alt var normalt til nakkefolds scanning.

Anmeld

31. januar 2015

aarhusmor

Jeg har haft rigtigt mange SA og MAere.
Men jeg fik et barn på naturlig vis
Jeg har fulgt andre som mig og de fleste får et barn inden de når SA nr. 9

Vi er meget meget få der har måttet vente længere end det. Klø på, så lykkes det på et tidspunkt

Anmeld

31. januar 2015

Købmagerkonen

Jeg har haft en SA i 7. uge og en MA i 10. uge over en periode på 1½ år. Vi har endnu ikke fået et barn... ved MA havde jeg set hjerteblink og fint foster i 8. uge, så jeg troede vi omsider havde heldet med os

Anmeld

31. januar 2015

Mor til F

1. Jeg havde en MA med tvillinger i september 2013,  der var jeg 8+2

2. En dejlig pige født den 04.07.2014,  37+0 ved semi akut kejsersnit

Anmeld

31. januar 2015

CaWi

En tidligere veninde har været gravid 12 gange i alt. Det er kun de sidste 4 graviditeter der så er "blevet til noget".

Hun har aldrig haft problemer med at blive gravid, og hun fejler intet. De første 8 var åbent bart ikke levedygtige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.