Mega skuffet - kunne tude

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2015

TNBC

Anonym skriver:

Jeg har sagt til ham at det er idag der er æl har bare ikke sagt jeg har testet for det.

Men du kan jo heller ikke bare forvente at han flyver op og har sex, hvis han virkelig er træt eller bare er i humør til det, skal han jo heller ikke tvinges.
Jeg forstår godt du synes det er irriterende, når det nu er gået galt de to sidste måneder..

Men prøv at snak med ham, forklar ham at du har testet, så derfor du gerne vil have gjort det i dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2015

Lillesif

Min gynækolog siger at det indenfor de næste 24 timer efter positiv æl test at ægget løsner sig, og det passede på mig i denne måned. Jeg testede positiv onsdag efter middag, og ægget havde ikke løsnet sig da jeg var til insimination torsdag kl 10.20.

Så positiv æl test er bare en indikator på at det sker det næste døgns tid

Anmeld

31. januar 2015

Anonym trådstarter

Lillesif skriver:

Min gynækolog siger at det indenfor de næste 24 timer efter positiv æl test at ægget løsner sig, og det passede på mig i denne måned. Jeg testede positiv onsdag efter middag, og ægget havde ikke løsnet sig da jeg var til insimination torsdag kl 10.20.

Så positiv æl test er bare en indikator på at det sker det næste døgns tid

Nå det var rart at få at vide - tak for din besked. 

Anmeld

31. januar 2015

Mulle0802

Normalt siger man 24-36 timer, så I morgen kan det også nåes måske noget morgensex

Anmeld

31. januar 2015

Mulle0802

Mulle0802 skriver:

Normalt siger man 24-36 timer, så I morgen kan det også nåes måske noget morgensex

Hov så ikke det var i går du testede positiv, er det lykkes at sexe i dag?

Anmeld

31. januar 2015

Mille123

I forbindelse med fertilitetsbehabdling fik vi at vide, at man helst skal have sex to dage før man aflevere sædprøven, fordi sædkvaliteten er bedst hvis den får lov at blive produceret over et par dage, så i virkelogheden er det en fordel, lige at holde en dags pause... Og som andre siger er det ca 24-36 timer efter positiv test at ægget løsner sig. Som bonusinfo kan jeg oplyse, at den sæd som vil udløses ved samlejet er produceret ca. 3 mdr. Før den ender med at blive udløst. 

Anmeld

31. januar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Synes det er okay manden er træt - men synes også det er okay du er ked af det. Du vil jo bare rigtig gerne være gravid og havde håbet det var nu sålænge du ikke bebrejder ham er det da okay du er lidt ked. 

men det kan jo være det lykkedes igår ellers kan I også nå det imorgen 

pøj pøj med projekt baby. 

Anmeld

31. januar 2015

modesty

Anonym skriver:

Heg føler at havde vi gjort det idag så var vi gået all in og havde den ikke været der havde vi ikke kunne gøre det bedre - men nu er vi kun gået halvt ind i det og kunne have haft en chance mere hvis ikke den er der. Suk

Hvis du havde en bragende positiv test i dag, har du først ægløsning i morgen.

Anmeld

31. januar 2015

Natasja T

Vi har lige været hele møllen igennem med ægløsningstest, og har forsøgt tre måneder.(er lige testet positiv gravid). Man kan blive gravid af sæd, der er op til fire dage "gammelt". Og ligeledes 48 timer efter æl. Så der er allerede en reel chance for at du er gravid, eller kan nå det i denne omgang. �� 

held og lykke med projekt baby. ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.