Mega skuffet - kunne tude

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.188 visninger
18 svar
3 synes godt om
30. januar 2015

Anonym trådstarter

Vi er igang med projekt baby. Vi har ikke brugt beskyttelse i 2 år men har heller ikke det vilde sex liv. I nov. Gik vi så mere seriøst igang med pb. Sådan tænkte over hvornår det ville være muligt på mdr. Osv. I november skete der ikke noget og i dec. Var jeg syg lige da der var æl. Så denne mdr. Havde jeg set stort frem til. Igår havde vi sex og idag testede jeg en bragende positiv æl test. Og da jeg her til aften kommer hjem fra job gider manden ikke have sex - han er træt. Han ved ikke det med æl-testen men ved det er her omkring det er tid. FUCK HVOR ER JEG BARE SKUFFET. Føler heg har spildt min chance for denne mdr. Kunne tude. Øv hvor er det bare latterligt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2015

Flomse

Vær ikke skuffet, hans supermarked lever i dig endnu, så de kan,stadig gøre rigtig god gavn

Anmeld

30. januar 2015

lillespir26

Anonym skriver:

Vi er igang med projekt baby. Vi har ikke brugt beskyttelse i 2 år men har heller ikke det vilde sex liv. I nov. Gik vi så mere seriøst igang med pb. Sådan tænkte over hvornår det ville være muligt på mdr. Osv. I november skete der ikke noget og i dec. Var jeg syg lige da der var æl. Så denne mdr. Havde jeg set stort frem til. Igår havde vi sex og idag testede jeg en bragende positiv æl test. Og da jeg her til aften kommer hjem fra job gider manden ikke have sex - han er træt. Han ved ikke det med æl-testen men ved det er her omkring det er tid. FUCK HVOR ER JEG BARE SKUFFET. Føler heg har spildt min chance for denne mdr. Kunne tude. Øv hvor er det bare latterligt. 

Hvis i var sammen igår og har æl Idag kan den da sagtens være i hus 

Anmeld

30. januar 2015

Anonym trådstarter

Tak for jeres søde opmuntrende svar. Men har bare følelsen af at det ikke var godt nok igår. At de ikke lever længe nok eller er stærke nok til at være der til idag. Føler jeg har forspildt min chance. Ved godt det er pjat - men har det virkelig sådan. Øv. 

Anmeld

30. januar 2015

Anonym trådstarter

Heg føler at havde vi gjort det idag så var vi gået all in og havde den ikke været der havde vi ikke kunne gøre det bedre - men nu er vi kun gået halvt ind i det og kunne have haft en chance mere hvis ikke den er der. Suk

Anmeld

30. januar 2015

lillespir26

Anonym skriver:

Heg føler at havde vi gjort det idag så var vi gået all in og havde den ikke været der havde vi ikke kunne gøre det bedre - men nu er vi kun gået halvt ind i det og kunne have haft en chance mere hvis ikke den er der. Suk

Der er vel altid imorgen 

Anmeld

30. januar 2015

Bshizzle

Hvorfor har du ikke sagt det med æl testen? 

Han har vel osse svært ved at stå standby i en uge her, og når han endelig tror han har en "fri aften" og er træt.. 

Så syntes jeg faktisk ikke du burde være skuffet.. 

Så burde du nemlig ha fortalt ham du havde en positiv æl test!  SÅ kunne det være han tænkte anderledes. 

Men.. Som de andre skriver, så lever cellerne jo sikkert stadig efter jeres hygge dag igår.. Og ja, der er osse en dag i morgen 

Anmeld

30. januar 2015

Anonym trådstarter

Men er det så ikke for sent imorgen når jeg har testet æl idag? 

Anmeld

30. januar 2015

TNBC

Anonym skriver:

Som anden siger, hvorfor har du ikke bare fortalt ham om Æl testen?

Men synes ikke du kan være skuffet over at han ikke lige har lyst til sex i aften.. Det er vel noget Han skal have lyst til hver dag.

Men ja der er også i morgen, og så næste gang så brug ord, fortælle ham hvorfor.

Anmeld

31. januar 2015

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Som anden siger, hvorfor har du ikke bare fortalt ham om Æl testen?

Men synes ikke du kan være skuffet over at han ikke lige har lyst til sex i aften.. Det er vel noget Han skal have lyst til hver dag.

Men ja der er også i morgen, og så næste gang så brug ord, fortælle ham hvorfor.

Jeg har sagt til ham at det er idag der er æl har bare ikke sagt jeg har testet for det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.