Den sure ventetid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2015

Anonym trådstarter

Gabriel skriver:

Jeg brugte meget tid på at brodere et billede eller stramaj til min basse. Altså med forskellige billeder og da han så var født kunne jeg indskrive vægt,  længde,  dato, tid osv. Prøv korssting.dk de har rigtig mange fine og det er til at finde ud af

Åh ja, jeg ved ikke hvordan jeg broderer men jeg kan hækle noget til den lille ny når vi om lidt ved kønnet  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2015

lineog4

Kan forestille mig en bækkenløsning, kan tage en del af sødmen væk fra ventetiden. Men ellers er den søde ventetid vel mest ment som, man glæder sig, forelsker sig i de små spark, i maven der vokser, i drømmene...

Jeg købte så og sige næsten ingen ting i de to første graviditeter, men vil stadig betegne det som den søde ventetid.

og i graviditeterne efter den første handlede det i høj grad om at nyde den/de store inden jeg sad med en baby der krævede mig 24/7. 

Anmeld

31. januar 2015

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Kan forestille mig en bækkenløsning, kan tage en del af sødmen væk fra ventetiden. Men ellers er den søde ventetid vel mest ment som, man glæder sig, forelsker sig i de små spark, i maven der vokser, i drømmene...

Jeg købte så og sige næsten ingen ting i de to første graviditeter, men vil stadig betegne det som den søde ventetid.

og i graviditeterne efter den første handlede det i høj grad om at nyde den/de store inden jeg sad med en baby der krævede mig 24/7. 

Måske det bliver bedre når jeg når dertil, lige nu overskygges det bare af gener og negative kommentarer  

Anmeld

31. januar 2015

Gabriel

Anonym skriver:

Åh ja, jeg ved ikke hvordan jeg broderer men jeg kan hækle noget til den lille ny når vi om lidt ved kønnet  

Jeg er generelt ikke særlig god til kreative ting men korsting er bare at lave krydser gennem nogle huller. Utrolig nemt

Anmeld

31. januar 2015

Natasja T

Jeg har egentligt aldrig forstået hvorfor folk mener, at de skal blande sig i hvordan man gør tingene. Med det ment, at jeg ikke forstår de negative bemærkninger, der er kommet til dig omkring ks og mælkeerstatning. 

Super mange gange tillykke med graviditeten og jeres nye, lille baby. Uanset hvordan den bliver født og hvilken næring den får for at vokse. 

Jeg har selv lige fundet ud af, at jeg venter barn nr to. Så kan jeg endeligt få lov til at strikke minitøj til mit eget barn og ikke kun til andres. Hvis du allerede hækler, vil jeg anbefale at købe et sæt strikkepinde. Det er altså hyggeligt. 

Rigtig god fornøjelse med graviditeten. Jeg håber at du får mulighed for at nyde den lidt mere.

Anmeld

31. januar 2015

Anonym trådstarter

Natasja T skriver:

Jeg har egentligt aldrig forstået hvorfor folk mener, at de skal blande sig i hvordan man gør tingene. Med det ment, at jeg ikke forstår de negative bemærkninger, der er kommet til dig omkring ks og mælkeerstatning. 

Super mange gange tillykke med graviditeten og jeres nye, lille baby. Uanset hvordan den bliver født og hvilken næring den får for at vokse. 

Jeg har selv lige fundet ud af, at jeg venter barn nr to. Så kan jeg endeligt få lov til at strikke minitøj til mit eget barn og ikke kun til andres. Hvis du allerede hækler, vil jeg anbefale at købe et sæt strikkepinde. Det er altså hyggeligt. 

Rigtig god fornøjelse med graviditeten. Jeg håber at du får mulighed for at nyde den lidt mere.

Tak elsker at strikke men mine skuldre og arme holder ikke godt til det, hækling er lidt bedre ellersenig i at det er hyggeligt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.