Den sure ventetid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.007 visninger
15 svar
0 synes godt om
29. januar 2015

Anonym trådstarter

Ej kan godt mærke det bliver svært med "den søde ventetid" denne gang. Var det også sidst da der var minimale ting vi skulle have men denne gang er der intet der skal købes. Ingen forberedelser eller hygge med klargøring. Allerede tegn på bækkenløsning, negative kommentarer om at jeg skal have planlagt kejsersnit og ikke skal amme. Stadig kvalme og ekstremt udmattet og meget nærvøs da jeg synes jeg konstant hører om folk der aborterer eller mister barnet senere i graviditeten. Er kun 10 uger henne men ikke engang lidt navne snak, kan vi hygge med. Det gider manden ikke endnu (forståeligt) men øv hvor har det bare lange udsigter, hvos det skal være sådan her, resten af graviditeten 
hvor har jeg bare brug for at kunne glædes, istedet for så meget negativt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2015

Anonym trådstarter

hm 

Anmeld

30. januar 2015

Chevro

Anonym skriver:

Ej kan godt mærke det bliver svært med "den søde ventetid" denne gang. Var det også sidst da der var minimale ting vi skulle have men denne gang er der intet der skal købes. Ingen forberedelser eller hygge med klargøring. Allerede tegn på bækkenløsning, negative kommentarer om at jeg skal have planlagt kejsersnit og ikke skal amme. Stadig kvalme og ekstremt udmattet og meget nærvøs da jeg synes jeg konstant hører om folk der aborterer eller mister barnet senere i graviditeten. Er kun 10 uger henne men ikke engang lidt navne snak, kan vi hygge med. Det gider manden ikke endnu (forståeligt) men øv hvor har det bare lange udsigter, hvos det skal være sådan her, resten af graviditeten 
hvor har jeg bare brug for at kunne glædes, istedet for så meget negativt 

Hvorfor skal du have planlagt ks? :-) Har også vidst fra starten jeg skal have det - men har Ingen kommentarer fået på det. 

Har i en af hver i forvejen, siden du intet skal forberede? :-) 

Anmeld

30. januar 2015

Anonym trådstarter

Chevro skriver:

Hvorfor skal du have planlagt ks? :-) Har også vidst fra starten jeg skal have det - men har Ingen kommentarer fået på det. 

Har i en af hver i forvejen, siden du intet skal forberede? :-) 

ja jeg har en af hver, og skal have kejsersnit pga tidligere kejsersnit. Havde en traumatisk fødsel 1 gang med bla akut kejsersnit 

jeg er bare ked af mange af de kommentarer der kommer. Bla omkring det at føde ved kejsersnit. 

Det ikke at kunne glæde og nyde forberedelse og få fokus væk fra alle generne 

Anmeld

30. januar 2015

Chevro

Anonym skriver:

ja jeg har en af hver, og skal have kejsersnit pga tidligere kejsersnit. Havde en traumatisk fødsel 1 gang med bla akut kejsersnit 

jeg er bare ked af mange af de kommentarer der kommer. Bla omkring det at føde ved kejsersnit. 

Det ikke at kunne glæde og nyde forberedelse og få fokus væk fra alle generne 

Okay, samme historie her! 

Jeg kan udelukkende få KS, da jeg også endte i en slem fødsel første gang. Men sådan er det jo! Det kommer heldigvis ikke andre ved 

Dejligt med en af hver i forvejen (: Men der må da være noget der skal fornys, eller noget du kan sælge og har lyst til at ændre :-) ? 

Anmeld

30. januar 2015

Vaya

Hvad med kreative projekter? Lave et billede til babyværelset eller begynde at strikke/hækle bamser eller tøj? Jeg har lært mig selv at hækle udelukkende vha. youtube, og nyder meget at lave ting til bebs  

Anmeld

30. januar 2015

Anonym trådstarter

Chevro skriver:

Okay, samme historie her! 

Jeg kan udelukkende få KS, da jeg også endte i en slem fødsel første gang. Men sådan er det jo! Det kommer heldigvis ikke andre ved 

Dejligt med en af hver i forvejen (: Men der må da være noget der skal fornys, eller noget du kan sælge og har lyst til at ændre :-) ? 

Vi har ikke råd til de store udskejelser, og synes også det er fjollet at sælge fine ting, for at købe nyt der er meget lig det vi har  

Anmeld

30. januar 2015

Chevro

Anonym skriver:

Vi har ikke råd til de store udskejelser, og synes også det er fjollet at sælge fine ting, for at købe nyt der er meget lig det vi har  

Nå okay (: 

Nu vidste jeg jo heller ikke lige hvordan det står til hos jer ;-) 

så det var somend bare forslag (:

Anmeld

30. januar 2015

Gabriel

Jeg brugte meget tid på at brodere et billede eller stramaj til min basse. Altså med forskellige billeder og da han så var født kunne jeg indskrive vægt,  længde,  dato, tid osv. Prøv korssting.dk de har rigtig mange fine og det er til at finde ud af

Anmeld

30. januar 2015

Anonym trådstarter

Chevro skriver:

Nå okay (: 

Nu vidste jeg jo heller ikke lige hvordan det står til hos jer ;-) 

så det var somend bare forslag (:

Og tak for forslag, var en god ide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.