Annemette07 skriver:
Vi har haft ham til ørelæge, og har en kontroltid i marts, men vi kunne ringe hvis han blev mere generet af det, men synes det er svært når det svinger så meget, men tror bare vi tager fat i hende igen. Vi blev enige om at se tiden an da det måske er en dag hver anden uge det er galt med ham, men nu blev det jo så værre om natten, men var nemlig i tvivl om det var ørerne, for dem jeg kender der har børn der døjer med det, deres børn kan de ikk få til at sove videre og det jeg.
Men tager fat i ørelægen imorgen så. Tak for hjælpen :-)
Min 4-årige har altid sovet igennem fra hun var et par uger gammel, selvom hun har haft væske på ørene - og den lille, han vågner min. 1 gang efter han er lagt.
Jeg håber og krydser at det er pga. ørene, mere så vi kan finde ud af hvad der driller ham. Han har siden han var 4 mrd. sovet igennem, og lige pludselig ud af den blå luft kan han vågne 3-4 gange i løbet af aftenen og natten. Han nægter at sove videre uden sin natflaske
Det har stået på de sidste 3-4 mrd., så jeg håber han skal have lagt dræn om 14 dage, hvis det kan hjælpe ham.
Anmeld