Bliver valmed altid positiv efter tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2015

mortilfreja

Anonym skriver:

Jeg er på p-piller, så jeg ved ikke rigtig, om det er til at regne med noget som helst (kategorien for indlægget er nok lidt misvisende, men jeg tænkte, at det nok var her folk normalt lagde noget om graviditetsteste).

Min menstruation sluttede for en uges tid siden. Jeg har udelukkende testet, fordi jeg syntes den var mindre kraftig end sædvanligt (nærmest udelukkende pletblødning), og fordi jeg synes, at jeg har fået ligament-smerter. Men regnede bestemt ikke med, at der var noget.

har du et billede af testen som du kan lægge herind?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2015

Anonym trådstarter

mortilfreja skriver:

har du et billede af testen som du kan lægge herind?

Nej desværre og testen er smidt ud. Men jeg er nu slet ikke i tvivl om, at der var en ekstra streg - meget svag, men med farve.

Anmeld

29. januar 2015

Anonym trådstarter

Så har jeg indkøbt to nye teste, stadig valmed for de havde ikke andet i supermarkedet. Jeg skal nok lige opdatere om, hvorvidt jeg stadig laver falske streger i morgen tidlig.

Anmeld

29. januar 2015

grinny

Mine bliver stort set altid positive efter tid 

Anmeld

29. januar 2015

LinLin

Nej! Jeg har kun oplevet det de gange jeg var gravid men testede (for) tidligt ...

Anmeld

29. januar 2015

Happiness

Netop valmed har altid blevet positive efter tid hos mig. Og de gange har jeg desværre ikke været gravid.

Kender mange med samme erfaring. 

Anmeld

29. januar 2015

Soffy27

Jeg prøvede det i min forrige cyklus.. Havde 4 positive test efter tid - absolut lyserøde! Men fik i mit tilfælde, heldigvis min mens - dog 2 dage overtid.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.