Bliver valmed altid positiv efter tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.077 visninger
16 svar
2 synes godt om
29. januar 2015

Anonym trådstarter

Jeg tog i forgårs en valmed graviditetstest - den var negativ, men viste en svag streg efter ca. 30 min (ja, jeg kiggede helt bevidst efter de 5 min. var gået).

Her til morgen tog jeg så endnu én, jeg synes, at jeg kunne ane et eller andet indenfor tid, men det kan sagtens have været synsbedrag. Efter 15 min. var der en svag streg.

Jeg ved godt, at valmed har en tendens til at vise positiv efter tid, men kan det virkelig passe, at den gør det hver gang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Jeg tog i forgårs en valmed graviditetstest - den var negativ, men viste en svag streg efter ca. 30 min (ja, jeg kiggede helt bevidst efter de 5 min. var gået).

Her til morgen tog jeg så endnu én, jeg synes, at jeg kunne ane et eller andet indenfor tid, men det kan sagtens have været synsbedrag. Efter 15 min. var der en svag streg.

Jeg ved godt, at valmed har en tendes til at vise positiv efter tid, men kan det virkelig passe, at den gør det hver gang?

Nej ikke hver gang. Jeg tog 2 test for en uge siden der begge var negative, og også negative efter 1 time.

Anmeld

29. januar 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Bestemt ikke.

Anmeld

29. januar 2015

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Jeg har testet mange gange på valmed og ALDRIG fået et falsk positiv ligegyldigt hvor længe den hr ligget

Anmeld

29. januar 2015

put

Jeg har testet falsk positiv på valmed flere gange inden for de sidste måneder Både før og efter 5 min.

før det har jeg aldrig testet falsk positivt. Jeg synes det er meget mærkeligt?!

Anmeld

29. januar 2015

mortilfreja

Anonym skriver:

Jeg ved godt, at valmed har en tendens til at vise positiv efter tid, men kan det virkelig passe, at den gør det hver gang?

Hvor langt er du i cyklus?

Anmeld

29. januar 2015

namaha

Jeg har også teste mange gange på valmed teste, og den har ALDRIG. Blevet positiv eftertid.

eller jo en gang hvor jeg kunne ane stregen inde for 5 min men den blev først tydlig efter 30 min, jeg fangede dengang en bio graviditet som blev bekræftet af lægen da jeg efterfølgende havde rigtig mange mave smerter 2 uger efter min mens var holdt op.

men alle de andre teste som nok er omkring 50 stk er aldrig blevet positive efter tid 

Anmeld

29. januar 2015

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar. Der er nok ikke andet for, end at teste om et par dage igen. Pyha, ved ikke lige, hvad jeg skal tro 

Anmeld

29. januar 2015

Rikke _ Mor til Ida <3

Ikke hvergang.

Jeg synes bestemt at jeg har prøvet begge dele. Jeg vil dog lige sige, at mine streger ved denne graviditet først dukkede op efter de 5 min og jeg er altså 13 uger henne 

Anmeld

29. januar 2015

Anonym trådstarter

Hvor langt er du i cyklus?

Jeg er på p-piller, så jeg ved ikke rigtig, om det er til at regne med noget som helst (kategorien for indlægget er nok lidt misvisende, men jeg tænkte, at det nok var her folk normalt lagde noget om graviditetsteste).

Min menstruation sluttede for en uges tid siden. Jeg har udelukkende testet, fordi jeg syntes den var mindre kraftig end sædvanligt (nærmest udelukkende pletblødning), og fordi jeg synes, at jeg har fået ligament-smerter. Men regnede bestemt ikke med, at der var noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.