Jeg vil gerne være gravid..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2015

MHB

Anonym skriver:

Det er fordi at han har svært ved at komme i mig.. Han har været vant til at skulle passe på med sådan noget siden hans seksuelle debut, så derfor er jeg bange for at vi måske ikke kan  gentage succesen..  Det var første gang at han hade prøvet at komme i en pige, så.. 

Hvis ikke han "kan finde ud af" at komme ind i dig er han måske ikke helt klar? Jeg mener hvis man er indstillet på at skulle lave et barn så kan man vil også gøre hvad der skal til? Og når det er sagt så er det ikke en særlig sikker "prævention" at manden trækker sig ud inden han kommer, det kan man sagtens være uheldig og blive gravid af. Må jeg være så fræk og spørge hvor gamle i er? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2015

Anonym trådstarter

MHB skriver:

Hvis ikke han "kan finde ud af" at komme ind i dig er han måske ikke helt klar? Jeg mener hvis man er indstillet på at skulle lave et barn så kan man vil også gøre hvad der skal til? Og når det er sagt så er det ikke en særlig sikker "prævention" at manden trækker sig ud inden han kommer, det kan man sagtens være uheldig og blive gravid af. Må jeg være så fræk og spørge hvor gamle i er? 

Han er klar og vil gerne have et barn med mig. Vi er 22 og 25 og forlovede også. Noget der forhindrer ham i at komme i mig, det er at han tænker for meget og presser sig selv for meget. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.