Jeg vil gerne være gravid..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.578 visninger
11 svar
6 synes godt om
28. januar 2015

Anonym trådstarter

Hej til jer derude..

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at vide, om jeg har en chance for at blive gravid? Der er gået 3 dage siden min menstruation sluttede. 

Håber virkelig på at få svar. Kender i nogen der er blevet gravid 3 dage efter menstruation eller er i selv blevet det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej til jer derude..

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at vide, om jeg har en chance for at blive gravid? Der er gået 3 dage siden min menstruation sluttede. 

Håber virkelig på at få svar. Kender i nogen der er blevet gravid 3 dage efter menstruation eller er i selv blevet det? 

Anyone? 

Anmeld

28. januar 2015

Os&lilledig

Anonym skriver:

Hej til jer derude..

Ægløsning er først ca. 14 dage efter afsluttet mens.. Efter 3 dage, er ægget stadig meget meget lille og slet ikke udviklet til at skulle frigives Til befrugtning. Prøv at Google "ægløsning".  

Anmeld

28. januar 2015

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

Ægløsning er først ca. 14 dage efter afsluttet mens.. Efter 3 dage, er ægget stadig meget meget lille og slet ikke udviklet til at skulle frigives Til befrugtning. Prøv at Google "ægløsning".  

Så der er slet ingen chance for at blive gravid? Overhovedet? Har læst om ægløsning og sådan, men undrede mig bare over de 3 dage. Fordi at min kæreste og jeg for første gang har haft sex, hvor han har ejakuleret i mig. 

Sædcellerne bliver vel i kroppen i nogle dage, øger det ikke chancen så?

Anmeld

28. januar 2015

Sandratoft

Anonym skriver:

Så der er slet ingen chance for at blive gravid? Overhovedet? Har læst om ægløsning og sådan, men undrede mig bare over de 3 dage. Fordi at min kæreste og jeg for første gang har haft sex, hvor han har ejakuleret i mig. 

Der er altid en lille bitte chance, men det er under ægløsningen at du har allerstørst chance  

Anmeld

28. januar 2015

hmg86

Anonym skriver:

for de fleste ligger den bedste chance for at blive gravid ca 14 dage før næste menstruation. Sæd kan holde sig i op til 5 dage i din krop, men det er jo ikke sikkert at det gælder for alle mænd. Hvis du vil vide hvornår du har ægløsning og størst chance for at blive gravid, kan du holde øje med om du får ægløsningsslim eller prøve at teste med ægløsningstest..

Anmeld

28. januar 2015

l.kjoeller

Anonym skriver:

Kan i ikke bare gentage successen når du har ægløsning  ? 

Anmeld

29. januar 2015

lineog4

Jeg ville mene du kan være rimelig sikker på du ikke er gravid hvis den eneste gang i en cyklus din kæreste kommer i dig er 3 dage efter mens. Men man kan bliver overrasket.

Hvad jeg ikke forstår er dog hvorfor I ikke bare fortsætter med at han kommer oppe i dig, hvis I ønsker du skal blive gravid.

Anmeld

29. januar 2015

o1Mutte

Ha sex hver 2. eller 3. dag i cyklus så har i en god chance for at ramme ægløsning.. Men stadig ingen garanti for at blive gravid i første 'hug' om man må sige  

Anmeld

29. januar 2015

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Jeg ville mene du kan være rimelig sikker på du ikke er gravid hvis den eneste gang i en cyklus din kæreste kommer i dig er 3 dage efter mens. Men man kan bliver overrasket.

Hvad jeg ikke forstår er dog hvorfor I ikke bare fortsætter med at han kommer oppe i dig, hvis I ønsker du skal blive gravid.

Det er fordi at han har svært ved at komme i mig.. Han har været vant til at skulle passe på med sådan noget siden hans seksuelle debut, så derfor er jeg bange for at vi måske ikke kan  gentage succesen..  Det var første gang at han hade prøvet at komme i en pige, så.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.