Mht jer der spørger hvorfor man dog starter familie med en mand der ikke kan det helt basale. Jo det ved jeg ikke? Min mand kan godt det helt basale, det er oprydningen der halter stort, han står op om natten, giver flaske og en tør ble, trøster når de er syge eller har mareridt, lære dem at cykle, synger vuggeviser, tar til lægeaftaler, spiller fodbold, henter og bringer, deltar i alle skole og inst optrædener, han er en glimrende familiefar. Han er bare dybt dårlig til at rydde op og opfører sig som om jeg burde sige tak hvis han formår at smide sine underbukser til vask. Det mest basale i et forhold med børn er for mig ikke oprydningen, men evnen til at være en hengiven og nærværende mand og far, og det er han. Men derfor gider jeg stadig ikke rydde op efter ham hver dag! Men han rydde jo heldigvis op igår, selv om det var under protest og kravlede derefter ind til mig i sengen og nussede mig på ryggen. Så måske han indså hvor meget lort han egentlig havde liggende da han fjernede det 
Anmeld