Han bliver skidesur når han skal hjælpe til

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.487 visninger
19 svar
43 synes godt om
27. januar 2015

Anonym trådstarter

Min mand skal tigges og tvinges og skændes og skabe mega dårlig stemning når han skal lave noget herhjemme. Jeg er så træt af ham. Idag forklarede jeg ham IGEN at det ikke er at smide tøj til vask når man sparker det hen i nærmeste hjørne og forventer at jeg samler op og smider det ud til vask i kurven, samt at jeg var træt af hver dag at slukke eller skrue ned for radiatorerne fordi han knalder dem op på 5 hver dag og at varme koster rigtige penge, og alle hans ledninger til alt og hans computer halløj og skolebøger hver dag bliver hevet frem og efterladt for mig at rydde op selv om jeg ikke bruger det og så går han helt amok smækker med skabe og skuffer, tramper rundt i huset, fnyser og stirre rasende på mig hele tiden imens han rydder op efter sig. Jeg bliver sindsyg! Laver ikke andet end at rydde op efter ham og børnene hver dag for ellers ligner huset jeg ved ikke hvad!! Det er så pinligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2015

Nhbk

Anonym skriver:

Min mand skal tigges og tvinges og skændes og skabe mega dårlig stemning når han skal lave noget herhjemme. Jeg er så træt af ham. Idag forklarede jeg ham IGEN at det ikke er at smide tøj til vask når man sparker det hen i nærmeste hjørne og forventer at jeg samler op og smider det ud til vask i kurven, samt at jeg var træt af hver dag at slukke eller skrue ned for radiatorerne fordi han knalder dem op på 5 hver dag og at varme koster rigtige penge, og alle hans ledninger til alt og hans computer halløj og skolebøger hver dag bliver hevet frem og efterladt for mig at rydde op selv om jeg ikke bruger det og så går han helt amok smækker med skabe og skuffer, tramper rundt i huset, fnyser og stirre rasende på mig hele tiden imens han rydder op efter sig. Jeg bliver sindsyg! Laver ikke andet end at rydde op efter ham og børnene hver dag for ellers ligner huset jeg ved ikke hvad!! Det er så pinligt!

Lad det ligge efter ham. Til sidst kommer han vel til at mangle rent tøj og bliver træt af at du ikke rydder op efter ham. Det havde jeg gjort 

Anmeld

27. januar 2015

Gabriel

Jeg synes egentlig den er lidt svær. For ja du kan lade hele lortet ligge og være ligeglad men det vil så også irriterer dig grænseløst at skulle se på (kan jeg forestille mig) så det vil egentlig også være ris til egen røv fordi du så kommer til at gå og være småsur hele tiden,  hvilket ikke er til at holde ud. 

Har lidt samme problem med min kæreste. Dog reagerer han ikke ligeså voldsomt når jeg beder ham om tingene men bare det at jeg skal bede om det og han nærmest forventer at få et tak bagefter kan virkelig irritere mig. Det er jo ligesom også hans hjem så han gør ikke mig en tjeneste, han holder sit eget hjem i orden. Men han ser det mere som at han hjælper mig. 

Jeg gør ofte tingene selv fordi jeg bliver træt af at bede ham om at gøre tingene. Samtidig kan han begynde at spørge ind til min trøje der ligger på sofaen om ikk den skal til vask eller hænges ud i gangen mens alt hans lort er alle vegne. Så kan jeg næsten rive hovedet af ham.

Tror bare mænd er pisse irriterende! Haha.

Det hjælper højst 2-3 dage når jeg har sat mig ned og virkelig grundigt forklaret min kæreste hvad jeg gerne vil have så jeg har delvist opgivet. 

Kan se når jeg læser mit svar at jeg nok ikke er til så stor hjælp? 

Anmeld

27. januar 2015

Meyer

Profilbillede for Meyer

Det lyder til at din mand desværre er dårlig opdraget, og tro han stadig bor hjemme hos mor. Der er to muligheder et du bøjer dig for hans barnlig optræning og selvfølgelig servicer ham  i hovedet og bag. Eller du sætter dig ned og fortæller ham stille og rolig, at hans mor er flyttet og at han selv må ryde op efter søg selv og alt det gælder fra nu af. Så husk alt hans l### det lader du ligge.

Anmeld

27. januar 2015

Bshizzle

Anonym skriver:

Velkommen i klubben 

Min mand er osse ret så dårlig til at rydde op efter sig selv.. 

Kunne nævne SÅ mange punkter, men det er simpelhen for pinligt 

Jeg får osse sådan nogle små flip engang imellem, og så får han klar besked at NU skal han fandme lette hans 'popo' og hjælpe til... 

Én ting er sikkert... Får ham aldrig til at vaske tøj 

Men du må bare være bund ærlig.. Om ik andet så lad det stå til han fatter det er rodet i hjemmet. 

JA.. Det er træls at se på og pinligt når gæsterne kommer.. Men her plejer jeg at sige "Jamen det er bare alt kæresten låååårt".  

Anmeld

27. januar 2015

Foreversmile

Gabriel skriver:

Jeg synes egentlig den er lidt svær. For ja du kan lade hele lortet ligge og være ligeglad men det vil så også irriterer dig grænseløst at skulle se på (kan jeg forestille mig) så det vil egentlig også være ris til egen røv fordi du så kommer til at gå og være småsur hele tiden,  hvilket ikke er til at holde ud. 

Har lidt samme problem med min kæreste. Dog reagerer han ikke ligeså voldsomt når jeg beder ham om tingene men bare det at jeg skal bede om det og han nærmest forventer at få et tak bagefter kan virkelig irritere mig. Det er jo ligesom også hans hjem så han gør ikke mig en tjeneste, han holder sit eget hjem i orden. Men han ser det mere som at han hjælper mig. 

Jeg gør ofte tingene selv fordi jeg bliver træt af at bede ham om at gøre tingene. Samtidig kan han begynde at spørge ind til min trøje der ligger på sofaen om ikk den skal til vask eller hænges ud i gangen mens alt hans lort er alle vegne. Så kan jeg næsten rive hovedet af ham.

Tror bare mænd er pisse irriterende! Haha.

Det hjælper højst 2-3 dage når jeg har sat mig ned og virkelig grundigt forklaret min kæreste hvad jeg gerne vil have så jeg har delvist opgivet. 

Kan se når jeg læser mit svar at jeg nok ikke er til så stor hjælp? 

Eeeejj det kunne lige så godt være min kæreste du skrev om 

Anmeld

27. januar 2015

A.n.onym.

Hvis ikke du gider glo på det og ikke gider rydde op efter ham, så find en kurv eller lign. Og hver gang du finder noget han ikke har lagt på plads, så ryger det i kurven - så bliver det måske synligt hvor meget lo** han efterlader ��

Anmeld

27. januar 2015

FruStolpe

Jeg ville  heller ikke gide glo på alt rodet indtil han løb tør for rent tøj eller hvad det nu er. 

Så nap en stor sort skraldesæk og smid hele molevitten deri, så er det væk fra dit synsfelt og han må selv rydde op efter sig....

Anmeld

27. januar 2015

Sissel

Da jeg boede sammen med med min eks, vaskede jeg aldrig hans tøj.. I de 6 år vi var sammen, vaskede jeg kun ungernes og mit eget. Dvs at hans "vasketøjskurv" var halvdelen af vores gulv i soveværelset. Men so be it! Ikke på vilkår om jeg ville fortsætte hvor hans mor slap. 

Hvis han skulle støvsuge eller lignende, skulle det planlægges en uge i forvejen, og han forventede ros og taknemmelighed efterfølgende

puha, det stresser mig helt, bare at tænke på det.. 

Men jeg ved så til gengæld at han i sit nye forhold, laver stort set alt det huslige. Han fortalte mig, at han først fandt ud af hvor meget jeg egentlig lavede, da jeg gik fra ham. Og at han ikke ville lave den samme fejl en gang til.. Fedt for hende, at hun høster frugten af alt mit hårde arbejde

Anmeld

27. januar 2015

esiuol22

Har haft det på samme måde her, og jeg lod det ligge til sidst og ja efter noget tid var det også for rodet for ham  så nu er det rimelig  fordelt, jeg tager dog tøjet, da det lykkes ham at kogevaske noget af mit i stykker  men så tømmer og fylder han opvaskemaskinen  resten er fældes ansvar.

God ide med en stor kurv bare så det er samlet, her virkede skident på gulvet dog så godt han fandt ud af hvordan en støvsuger virkede.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.