Jeg synes egentlig den er lidt svær. For ja du kan lade hele lortet ligge og være ligeglad men det vil så også irriterer dig grænseløst at skulle se på (kan jeg forestille mig) så det vil egentlig også være ris til egen røv fordi du så kommer til at gå og være småsur hele tiden, hvilket ikke er til at holde ud.
Har lidt samme problem med min kæreste. Dog reagerer han ikke ligeså voldsomt når jeg beder ham om tingene men bare det at jeg skal bede om det og han nærmest forventer at få et tak bagefter kan virkelig irritere mig. Det er jo ligesom også hans hjem så han gør ikke mig en tjeneste, han holder sit eget hjem i orden. Men han ser det mere som at han hjælper mig.
Jeg gør ofte tingene selv fordi jeg bliver træt af at bede ham om at gøre tingene. Samtidig kan han begynde at spørge ind til min trøje der ligger på sofaen om ikk den skal til vask eller hænges ud i gangen mens alt hans lort er alle vegne. Så kan jeg næsten rive hovedet af ham.
Tror bare mænd er pisse irriterende! Haha.
Det hjælper højst 2-3 dage når jeg har sat mig ned og virkelig grundigt forklaret min kæreste hvad jeg gerne vil have så jeg har delvist opgivet.
Kan se når jeg læser mit svar at jeg nok ikke er til så stor hjælp? 
Anmeld