spiral hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2015

Skouboe

Gabriel skriver:

Må jeg stille et måske dumt spørgsmål?  Er det ikke usundt ikke at have menstruation i så lang tid?  Tænker bare at naturen vel har skabt os til at få "renset ud" på den måde fordi det er nødvendigt?  Kan det ikke ødelægge noget på længere sigt så det evt kan blive sværere at få børn? 

Ved intet om det, det vvar bare en tanke

Jeg spurgte min gynækolog en dag, og hun sagde at det ikke var et problem overhovedet. Kroppen kan sagtens finde ud af det. Hun mener også at pause ift p piller er totalt unødvendigt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2015

Bshizzle

Jeg kan ikke anbefale kobber-spiral... 

Jeg har den faktisk selv, men det var kun fordi den var billigere. 

Men en ting er sikkert.. Jeg er ik blevt gravid på min kobber-spiral 

Men til gengæld kommer og går min menstruation som den vil 

Og til tider er den længere og kan få nogle smerter i underlivet som jeg ikke fik på P-Piller eller da jeg slet ikke tog noget! 

Har den udelukket kun for ik at blive gravid (og der er noget i P-Piller jeg ik kunne tåle da). 

Jeg har til gengæld hørt godt om Hormonspiral  Den er bare dyr. 

Anmeld

27. januar 2015

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Jeg kan ikke anbefale kobber-spiral... 

Jeg har den faktisk selv, men det var kun fordi den var billigere. 

Men en ting er sikkert.. Jeg er ik blevt gravid på min kobber-spiral 

Men til gengæld kommer og går min menstruation som den vil 

Og til tider er den længere og kan få nogle smerter i underlivet som jeg ikke fik på P-Piller eller da jeg slet ikke tog noget! 

Har den udelukket kun for ik at blive gravid (og der er noget i P-Piller jeg ik kunne tåle da). 

Jeg har til gengæld hørt godt om Hormonspiral  Den er bare dyr. 

Tak for svar min læge siger man kan søge tilskud når det er pga helbredsmæssig problemer

Anmeld

27. januar 2015

Gabriel

Skouboe skriver:

Jeg spurgte min gynækolog en dag, og hun sagde at det ikke var et problem overhovedet. Kroppen kan sagtens finde ud af det. Hun mener også at pause ift p piller er totalt unødvendigt.

Når okay. Utroligt egentlig hvad kroppen er i stand til. Men tak for svar 

Anmeld

27. januar 2015

minførste

Jeg har så fået af vide at man skal være opmærksom på, at kroppen evt ikke optager nok kalk, hvis man ikke har menstruation over længere tid... 

Anmeld

27. januar 2015

Moar2011

Jeg har kobber , r nu ret glad for den min menstruation r hel alm og ellers intet glat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.