spiral hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.956 visninger
15 svar
0 synes godt om
27. januar 2015

Anonym trådstarter

Hej

Jeg har snakket med min læge omkring spiral da jeg lider stærkt under menstration men vil skal lige havde undersøgt om jeg kan tåle det da jeg har en sygdom som gør jeg IK tåler p piller alkohold og sol

Men hvordan har i haft det med den har den stoppet jeres mens?

Har læst at bivirkning er vægtøgning  har i taget på?

Eller er der andre bivirkning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2015

Nystart

Her har spiral.. både homon og kobber været skyld i endnu stærkere mens...

og det ved jeg at mange har af bivirkninger....

Jeg har aldrig hørt den skulle stoppe mens....

Anmeld

27. januar 2015

Anonym trådstarter

Nystart skriver:

Her har spiral.. både homon og kobber været skyld i endnu stærkere mens...

og det ved jeg at mange har af bivirkninger....

Jeg har aldrig hørt den skulle stoppe mens....

Hmm så tør jeg ikke for de smerter jeg har udholdelig

Anmeld

27. januar 2015

Røverdatter

Anonym skriver:

Hej

Jeg har snakket med min læge omkring spiral da jeg lider stærkt under menstration men vil skal lige havde undersøgt om jeg kan tåle det da jeg har en sygdom som gør jeg IK tåler p piller alkohold og sol

Går ud fra du mener en hormonspiral? Men hvis du ikke tåler p piller pga hormonerne, så må det være en kobberspiral?

Jeg har haft kobberspiral i et år. Den gjorde ikke godt for mig. Menses stopper ikke - tværtimod. Meget kraftigere og stærkere smerter. Ingen bemærkninger omkring vægten. Den var som den hele tiden havde været - op og ned 

Har hørt fint nok om hormonspiral som min veninde har. Hendes mens udeblev i noget tid, men kom igen efter halvandet års tid men stadig kun indimellem.

Jeg må indrømme at jeg har det allerbedst ved bare at være "clean" for præventionsmidler. Det føles bedst for min krop 

Anmeld

27. januar 2015

Linkaa

Anonym skriver:

Hej

Jeg har haft hormonspiral, og den var jeg virkelig glad for. Meget mindre blødninger ved mens, og ingen gener overhovedet

Anmeld

27. januar 2015

Gabriel

Jeg har kun haft kobber spiral da jeg ikke tåler hormoner. Men den gjorde min mens længerevarende, mere smertefuld og større blødning... 

Anmeld

27. januar 2015

Skouboe

Jeg har hormonspiral og det er den mest fantastiske opfindelse. Jeg har ikke haft mens i over 3 år og jeg savner det ikke. Jeg har ingen bivirkninger.

Det er i øvrigt meget lidt hormon der er i og det virker kun lokalt. Jeg kender adskillige der ikke kan tåle fx p piller, men ikke har problemer med hormon spiralen.

Anmeld

27. januar 2015

Anonym trådstarter

Skouboe skriver:

Jeg har hormonspiral og det er den mest fantastiske opfindelse. Jeg har ikke haft mens i over 3 år og jeg savner det ikke. Jeg har ingen bivirkninger.

Det er i øvrigt meget lidt hormon der er i og det virker kun lokalt. Jeg kender adskillige der ikke kan tåle fx p piller, men ikke har problemer med hormon spiralen.

Jeg tåler ikke hormoner overhoved pga min sygdom må heller ikke indtage Alkohols eller få sol

Anmeld

27. januar 2015

Gabriel

Må jeg stille et måske dumt spørgsmål?  Er det ikke usundt ikke at have menstruation i så lang tid?  Tænker bare at naturen vel har skabt os til at få "renset ud" på den måde fordi det er nødvendigt?  Kan det ikke ødelægge noget på længere sigt så det evt kan blive sværere at få børn? 

Ved intet om det, det vvar bare en tanke

Anmeld

27. januar 2015

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar  jeg tør ikke vis jeg risikere det bliver slemmer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.