Hvor mange har oplevet "pletblødning"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2015

CH2012

FruStolpe skriver:

Jeg husker frygten som var det igår. Så jeg kan sagtens følge dig. 

Håber din lille blob bliver hængende. Du må prøve at dig en scanning lige så snart det kan lade sig gøre. 
Men det er jo meget "normalt" at der kan komme en lille blødning der omkring hvor mens skulle have været kommet... 

Har du snakket med din læge ?? 

Ja, nemlig... Frygten sidder bare gravet ind i én...

Håber også vores lille spire bliver siddende  Og mange tak 

Vi har skaffet os en privat scanning på onsdag d. 4. - der vil jeg være 5+3-5+4 ca.  

Nej, har ikk snakket med lægen. Er sikker på, at de vil sige til mig, at det er ret normalt, og at jeg bare skal slappe af? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2015

CH2012

Blop2 skriver:

Jeg pletblødte os under min første graviditet. Det stod på i ca. 1 uge og så gik det væk igen.

Jeg kontaktede min læge, som sagde at jeg skulle tage den med ro og komme til lægen hvis det ikke var stoppet efter en uge.

Det holdte som sagt op, og jeg blødte ikke resten af graviditeten. Har idag verdens dejligste 3 årige dreng. 

Okay... Det er jeg glad for at høre også  Jeg vælger at tro, at det er fordi min krop lige helt skal forstå, at jeg rent faktisk er gravid og ikk skal have menstruation. Det ville jo have været nu, jeg skulle have haft det, hvis det var...

Så krydser fingre og forsøger at slappe af... 

Anmeld

27. januar 2015

CH2012

Nhbk skriver:

Jeg har absolut ingen viden eller erfaring med dette emne, men jeg kan fortælle at min veninde som er jordmoder studerende fortalte mig den anden dag at det er helt normalt at bløde på et tidspunkt under graviditeten. Mener hun sagde 80-90 % af alle gravide oplever dette uden det behøver at betyde noget. Men jeg ville nu alligevel kontakte læge eller et eller andet, det kunne jo være.

Okay.... Det er jeg også glad for at høre...  Jeg har ikk kontaktet lægen - er sikker på, at de vil sige, at det er ganske normalt og at jeg bare skal prøve at slappe af. Så det er også det jeg forsøger at gøre...  

Tak fordi du skrev 

Anmeld

29. januar 2015

Flødebollen

CH2012 skriver:

Hejsa allesammen.

Har lige brug for at høre jer andre brugere ad: Hvor mange af jer, har oplevet en form for pletblødning i starten af jeres graviditet og hvor I gennemførte graviditeten?
Jeg er kun 4+3, har fået to positive test, og da jeg var på toilettet i dag efter en gåtur, og jeg tørrede mig, var der en smule mørkt/rødligt "udflåd"...

Jeg ønsker at bevarer roen, og håber I andre kan hjælpe mig lidt...

Jeg er specielt nervøs, fordi jeg har været gravid før, hvor det endte i en spontan abort

Hvordan går det med dig? 

Anmeld

29. januar 2015

Toeffe87

Jeg har pletblødt en del i starten af denne graviditetl. Blødte faktisk så meget på et tidspunkt så selv lægen var sikker på jeg havde mistet og jeg blev sendt til tidlig scanning. 

men jeg er heldigvis stadig gravid og nu snart 35 uger henne 

Anmeld

30. januar 2015

CH2012

Flødebollen skriver:

Hvordan går det med dig? 

Der har intet været siden... Lidt menstruationssmerter, men ikk noget alarmerende... Så er glad

Kan tilgengæld mærke, at der sker en del i mit underliv, herre ømme bryster,  er meget træt, sviende øjne, og humørsvingninger

Har efterfølgende også taget en test som er blevet endnu mere tydelig end de to foregående, så det er dejligt 

Anmeld

30. januar 2015

Flødebollen

CH2012 skriver:

Der har intet været siden... Lidt menstruationssmerter, men ikk noget alarmerende... Så er glad

Kan tilgengæld mærke, at der sker en del i mit underliv, herre ømme bryster,  er meget træt, sviende øjne, og humørsvingninger

Har efterfølgende også taget en test som er blevet endnu mere tydelig end de to foregående, så det er dejligt 

Skønt  

så er alt jo som det skal være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.