Hvor mange har oplevet "pletblødning"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

927 visninger
16 svar
3 synes godt om
27. januar 2015

CH2012

Hejsa allesammen.

Har lige brug for at høre jer andre brugere ad: Hvor mange af jer, har oplevet en form for pletblødning i starten af jeres graviditet og hvor I gennemførte graviditeten?
Jeg er kun 4+3, har fået to positive test, og da jeg var på toilettet i dag efter en gåtur, og jeg tørrede mig, var der en smule mørkt/rødligt "udflåd"...

Jeg ønsker at bevarer roen, og håber I andre kan hjælpe mig lidt...

Jeg er specielt nervøs, fordi jeg har været gravid før, hvor det endte i en spontan abort

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2015

Olaf

CH2012 skriver:

Hejsa allesammen.

Har lige brug for at høre jer andre brugere ad: Hvor mange af jer, har oplevet en form for pletblødning i starten af jeres graviditet og hvor I gennemførte graviditeten?
Jeg er kun 4+3, har fået to positive test, og da jeg var på toilettet i dag efter en gåtur, og jeg tørrede mig, var der en smule mørkt/rødligt "udflåd"...

Jeg er specielt nervøs, fordi jeg har været gravid før, hvor det endte i en spontan abort

Jeg har pletblødt en del i denne graviditet, faktisk har jeg blødt næsten 14 dage i streg, men babyen havde det godt og har det stadig godt

men for mig har pletblødning aldrig været et godt tegn, og jeg var panisk i den tid jeg pletbløde  

håber på det bedste for dig 

Anmeld

27. januar 2015

CH2012

Olaf skriver:

Jeg har pletblødt en del i denne graviditet, faktisk har jeg blødt næsten 14 dage i streg, men babyen havde det godt og har det stadig godt

men for mig har pletblødning aldrig været et godt tegn, og jeg var panisk i den tid jeg pletbløde  

håber på det bedste for dig 

Nemlig, også mig....

Men er glad for at høre, at din baby har det godt 

Forsøger at berolige mig selv. Og slappe af. Er sindssyg træt... 

Anmeld

27. januar 2015

Olaf

CH2012 skriver:

Nemlig, også mig....

Men er glad for at høre, at din baby har det godt 

Forsøger at berolige mig selv. Og slappe af. Er sindssyg træt... 

Der er desværre ikke andet at end at vente når du ikke er længere  

Men så snart du er langt nok henne så få snakket med din læge om han/hun vil henvise dig til scanning, hvis du ikke bløder mere inden.. 

Håber hvertfald på det bedste for dig 

Anmeld

27. januar 2015

CH2012

Olaf skriver:

Der er desværre ikke andet at end at vente når du ikke er længere  

Men så snart du er langt nok henne så få snakket med din læge om han/hun vil henvise dig til scanning, hvis du ikke bløder mere inden.. 

Håber hvertfald på det bedste for dig 

Nej, jeg ved det... Håber og krydser fingre for at det hele er som det skal være og at det går godt... 

Anmeld

27. januar 2015

FruStolpe

CH2012 skriver:

Hejsa allesammen.

Jeg har pletblødt i begge mine graviditeter.

1.gang var det som dig kun en smule på papiret efter toiletbesøg. Og kun en enkelt dag.

2.gang var det mere, der dryppede det ned i toilettet og jeg måtte ha bind på. Det stod på i en lille uges tid....

Jeg har som sagt gennemført begge graviditeter helt uden yderligere og har fået et par skønne børn ud af det. 
Men en forklaring har jeg aldrig fået.... 

Jeg krydser fingre for at det alt sammen nok skal gå 

Anmeld

27. januar 2015

CH2012

FruStolpe skriver:

Jeg har pletblødt i begge mine graviditeter.

1.gang var det som dig kun en smule på papiret efter toiletbesøg. Og kun en enkelt dag.

2.gang var det mere, der dryppede det ned i toilettet og jeg måtte ha bind på. Det stod på i en lille uges tid....

Jeg har som sagt gennemført begge graviditeter helt uden yderligere og har fået et par skønne børn ud af det. 
Men en forklaring har jeg aldrig fået.... 

Jeg krydser fingre for at det alt sammen nok skal gå 

Mange mange tak 

Og tak fordi du delte din historie.

Jeg har læst at der er flere som oplever det, så forsøger at berolige mig selv. Men mit humør har godt nok taget et dyk i dag 

Anmeld

27. januar 2015

FruStolpe

CH2012 skriver:

Mange mange tak 

Og tak fordi du delte din historie.

Jeg har læst at der er flere som oplever det, så forsøger at berolige mig selv. Men mit humør har godt nok taget et dyk i dag 

Jeg husker frygten som var det igår. Så jeg kan sagtens følge dig. 

Håber din lille blob bliver hængende. Du må prøve at dig en scanning lige så snart det kan lade sig gøre. 
Men det er jo meget "normalt" at der kan komme en lille blødning der omkring hvor mens skulle have været kommet... 

Har du snakket med din læge ?? 

Anmeld

27. januar 2015

Blop2

Jeg pletblødte os under min første graviditet. Det stod på i ca. 1 uge og så gik det væk igen.

Jeg kontaktede min læge, som sagde at jeg skulle tage den med ro og komme til lægen hvis det ikke var stoppet efter en uge.

Det holdte som sagt op, og jeg blødte ikke resten af graviditeten. Har idag verdens dejligste 3 årige dreng. 

Anmeld

27. januar 2015

Nhbk

Jeg har absolut ingen viden eller erfaring med dette emne, men jeg kan fortælle at min veninde som er jordmoder studerende fortalte mig den anden dag at det er helt normalt at bløde på et tidspunkt under graviditeten. Mener hun sagde 80-90 % af alle gravide oplever dette uden det behøver at betyde noget. Men jeg ville nu alligevel kontakte læge eller et eller andet, det kunne jo være.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.