Jeg tror du skal vende den og så se det som om at han ikke har forladt dig.. men ganske enkelt IKKE ønsker sådan en person som din far i sit liv...
Og det forstår jeg egentlig godt...
jeg ville ikke kunne se en fremtid med en mht at få børn mm hvis det indebar at mit barn skulle omgåes en pædofil eller andet...( i dette tilfælde din far)
Jeg ved godt at det er dig det er gået ud over i sin tid, men det valg du træffer ved at lukke ham ind i dit liv igen, har stor indflydelse på din partner osv, og et valg har som oftes nogle konsekvenser.... og jeg så ved jeg at han nok os har haft svært ved at bare at se på at det berør dig som det gør
Det er flot at du tilgiver, hvis du vitterligt inderst inde os har gjort det... for ja det betyder meget i ens liv at tilgive men man kan ikke fremtvinge det, og bilde sig selv ind man har tilgivet.. det kommer med fuld kræft tilbage i hovedet på dig hvis det er tilfældet..
Og som andre skriver.. Man behøver bestemt ikke at ha folk i sit liv fordi man har tilgivet dem nogle ting fra fortiden... jeg har os tilgivet nogle ting, men personen skal ALDRIG komme til min dør....
Anmeld