Hurtigt spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2015

Rixer

mor:) skriver:

Selvfølgelig må du spørge om du må læse deres værdisæt og pædagogiske læreplaner. Det har jeg gjort i samtlige af mind praktikker. De fleste har nogle mapper stående. Og noget SKAL man læse og skrive under på at det er læst såsom de forskellige politikker som er gældende på institutionen

mht.Organisationskultur så må de også have noget liggende. Men ellers har jeg en bog omkring det. Kigger lige i den og vender tilbage. 

Jeg håber det går denne gang, jeg starter på mandag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Rixer skriver:

Jeg håber det går denne gang, jeg starter på mandag.

Troede du var startet - så er mit råd at du observerer de første 14 dage, find ud af hvad det er for et sted, lære børnene og personale lidt at kende og glem alt om teori, organisationsstruktur osv.

Anmeld

27. januar 2015

Rixer

Troede du var startet - så er mit råd at du observerer de første 14 dage, find ud af hvad det er for et sted, lære børnene og personale lidt at kende og glem alt om teori, organisationsstruktur osv.

Ja men jeg skal bruge til den forberedende opgave 

Anmeld

27. januar 2015

Rixer

Jeg har også glemt alt teori. Det er meget lang tid siden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.