Metformin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2015

Anonym trådstarter

SabrinaSkov skriver:

Jeg er på methformin og har været det siden september og jeg har lige haft to almindelig cyklusser med ca 28 dages mellem rum. 

Jeg er kommet af med mine enorme humør svingninger og min urene hud. Dog er jeg meget hårdt ramt af dårlig mave. Som jeg håber jeg kan finde en løsning på. Men det er det værd selvom det absolut ikke er sjovt! 

Kan man ikke spise svesker, eller er det mod hård mave? Åh jeg håber de piller får samme veikning for mig! Specielt humøret og huden! Hvor mange spiser dubom dagen? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2015

Mami

Anonym skriver:

Det skal nok komme!  Oplever i kogle bivirkninger eller noget? Jeg håber det hjælper på mit enormt svingende humør, da jeg pms'er ca en måned af gangen 

Min bivirkning er klart min mave, har meget tynd og urolig mave ellers oplever jeg ikke det store 

Anmeld

26. januar 2015

Musen91

Anonym skriver:

Kan man ikke spise svesker, eller er det mod hård mave? Åh jeg håber de piller får samme veikning for mig! Specielt humøret og huden! Hvor mange spiser dubom dagen? 

Startede med en morgen og en aften er nu sat op på 2 morgen og 2 aften, men kunne allerede mærke forskel fra starten. 

Anmeld

26. januar 2015

Clisolka

SabrinaSkov skriver:

Jeg er på methformin og har været det siden september og jeg har lige haft to almindelig cyklusser med ca 28 dages mellem rum. 

Jeg er kommet af med mine enorme humør svingninger og min urene hud. Dog er jeg meget hårdt ramt af dårlig mave. Som jeg håber jeg kan finde en løsning på. Men det er det værd selvom det absolut ikke er sjovt! 

Én af bivirkningerne ved at være på Metformin er bl.a. maven. Spiser man for fedt eller sødt, så går det lige igennem systemet  Perfekt pille til diabetikere 

Jeg var på Metformin i 1½ år pga. diabetes. Jeg nåede at tabe 25 kg, så blev jeg gravid med nr. 2 og så stoppede jeg de piller. 

Jeg formår at holde min diabetes så meget under kontrol, at min læge ikke vil tjekke mig længere. 

Imens jeg var på Metformin havde jeg styr på min cyklus, det har jeg ikke nu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.