Metformin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.740 visninger
13 svar
0 synes godt om
26. januar 2015

Anonym trådstarter

Har lige været til scanning på fertilitetsklinikken. Og har pcos. Men kæresten har da heldigvis super sæd 

Men harbfået recept på metformin, hvad er jeres erfaring med dette?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2015

lillespir26

Anonym skriver:

Har lige været til scanning på fertilitetsklinikken. Og har pcos. Men kæresten har da heldigvis super sæd 

Men harbfået recept på metformin, hvad er jeres erfaring med dette?  

Jeg tog det for sukkersyge men havde også pco og tabte 36 kg og blev gravid i første forsøg men det er jo meget forskelligt hvor slemt  det er 

Anmeld

26. januar 2015

BigHope13

Jeg fik det også i forbindelse med pco, barnløshed og vægttab.,. Jeg tabte mig ikke nemmere da jeg startede på det,., men fik en meget stabil cyklus efter et par måneder på metforminen.,. Og blev også gravid efterfølgene

Anmeld

26. januar 2015

Mami

Jeg er på det nu har tabt 8-9 kilo soden december, har dog stadig ikke fået mens og er stadig ikke gravid 

Anmeld

26. januar 2015

Kærlighediminmave

Hvem kommer på metformin?  Er det generelt pco eller hvad?  Jeg tror ikke jeg har brug for at tabe mig. Ligger under normal bmi og vejer 56,6 kg er igang med udredning så venter bare på svar 

Anmeld

26. januar 2015

Anonym trådstarter

komnubaby skriver:

Hvem kommer på metformin?  Er det generelt pco eller hvad?  Jeg tror ikke jeg har brug for at tabe mig. Ligger under normal bmi og vejer 56,6 kg er igang med udredning så venter bare på svar 

Der er for folk med diabetes, mennos med pcos får set også  

Anmeld

26. januar 2015

Anonym trådstarter

Mami skriver:

Jeg er på det nu har tabt 8-9 kilo soden december, har dog stadig ikke fået mens og er stadig ikke gravid 

Det skal nok komme!  Oplever i kogle bivirkninger eller noget? Jeg håber det hjælper på mit enormt svingende humør, da jeg pms'er ca en måned af gangen 

Anmeld

26. januar 2015

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

Der er for folk med diabetes, mennos med pcos får set også  

Okay nu tænker jeg i forhold til pco. Om det er nogle specielle typer, f eks overvægtig pcoer ser bare rigtig mange tager sig meget på det. 

Anmeld

26. januar 2015

Musen91

Anonym skriver:

Det skal nok komme!  Oplever i kogle bivirkninger eller noget? Jeg håber det hjælper på mit enormt svingende humør, da jeg pms'er ca en måned af gangen 

Jeg er på methformin og har været det siden september og jeg har lige haft to almindelig cyklusser med ca 28 dages mellem rum. 

Jeg er kommet af med mine enorme humør svingninger og min urene hud. Dog er jeg meget hårdt ramt af dårlig mave. Som jeg håber jeg kan finde en løsning på. Men det er det værd selvom det absolut ikke er sjovt! 

Anmeld

26. januar 2015

Anonym trådstarter

komnubaby skriver:

Okay nu tænker jeg i forhold til pco. Om det er nogle specielle typer, f eks overvægtig pcoer ser bare rigtig mange tager sig meget på det. 

Det gør man også, man kan mangle mæthedsfornemmelse og det kan være svært st tabe sig. Jeg har f.eks ingen mæthedsfornemmelse overhovedet. Det er svært at forklare men pco har jo problemer med insulinen som dem med diabetes. Og pillerne kan hjælpe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.