Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har lige været til scanning på fertilitetsklinikken. Og har pcos. Men kæresten har da heldigvis super sæd .
Men harbfået recept på metformin, hvad er jeres erfaring med dette?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Har lige været til scanning på fertilitetsklinikken. Og har pcos. Men kæresten har da heldigvis super sæd . Men harbfået recept på metformin, hvad er jeres erfaring med dette?
Jeg tog det for sukkersyge men havde også pco og tabte 36 kg og blev gravid i første forsøg men det er jo meget forskelligt hvor slemt det er
Jeg fik det også i forbindelse med pco, barnløshed og vægttab.,. Jeg tabte mig ikke nemmere da jeg startede på det,., men fik en meget stabil cyklus efter et par måneder på metforminen.,. Og blev også gravid efterfølgene
Jeg er på det nu har tabt 8-9 kilo soden december, har dog stadig ikke fået mens og er stadig ikke gravid
Hvem kommer på metformin? Er det generelt pco eller hvad? Jeg tror ikke jeg har brug for at tabe mig. Ligger under normal bmi og vejer 56,6 kg er igang med udredning så venter bare på svar
komnubaby skriver: Hvem kommer på metformin? Er det generelt pco eller hvad? Jeg tror ikke jeg har brug for at tabe mig. Ligger under normal bmi og vejer 56,6 kg er igang med udredning så venter bare på svar
Der er for folk med diabetes, mennos med pcos får set også
Mami skriver: Jeg er på det nu har tabt 8-9 kilo soden december, har dog stadig ikke fået mens og er stadig ikke gravid
Det skal nok komme! Oplever i kogle bivirkninger eller noget? Jeg håber det hjælper på mit enormt svingende humør, da jeg pms'er ca en måned af gangen
Anonym skriver: Der er for folk med diabetes, mennos med pcos får set også
Okay nu tænker jeg i forhold til pco. Om det er nogle specielle typer, f eks overvægtig pcoer ser bare rigtig mange tager sig meget på det.
Anonym skriver: Det skal nok komme! Oplever i kogle bivirkninger eller noget? Jeg håber det hjælper på mit enormt svingende humør, da jeg pms'er ca en måned af gangen
Jeg er på methformin og har været det siden september og jeg har lige haft to almindelig cyklusser med ca 28 dages mellem rum.
Jeg er kommet af med mine enorme humør svingninger og min urene hud. Dog er jeg meget hårdt ramt af dårlig mave. Som jeg håber jeg kan finde en løsning på. Men det er det værd selvom det absolut ikke er sjovt!
komnubaby skriver: Okay nu tænker jeg i forhold til pco. Om det er nogle specielle typer, f eks overvægtig pcoer ser bare rigtig mange tager sig meget på det.
Det gør man også, man kan mangle mæthedsfornemmelse og det kan være svært st tabe sig. Jeg har f.eks ingen mæthedsfornemmelse overhovedet. Det er svært at forklare men pco har jo problemer med insulinen som dem med diabetes. Og pillerne kan hjælpe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128