Er der hold i myten? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2015

JH12

Jeg er gravid for 4 gang, de 3. Første er lavet i første hug. 

Her 4. Gang blev jeg først gravid i anden cyklus, og i første cyklus havde jeg IKKE ben og numse i vejret, ellers har jeg haft alle gangene og havde det også i anden cyklus og wupti gravid, så hos mig har det virket.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2015

modesty

CC. skriver:

Jeg er egentlig bare nysgerrig og vil gerne høre jeres erfaring, hvis I altså gider at dele det med mig  

Jeg har tænkt lidt over, om der mon er hold i den myte om, at man skal ligge med benene i vejret og en pude under numsen, eller ej? 
Er der nogle af jer der har forsøgt dette? 

Og endnu bedre - er der nogle af jer, der har prøvet at lave en baby og derefter vasket sig - men så prøvet myten af, og blevet hurtigt gravide?  

Min kæreste og jeg har joket med jeg skulle gøre det - men jeg gider ikke ligge der og føle mig som en idiot - og jeg kan nu altså også godt lide at blive ren bagefter sex - så hvis ikke I har fået gevinst med myten, så tror jeg ikke jeg giver det et forsøg Hehe! 

Nej, det gør ingen forskel, så det skal være for overtroens skyld hvis du gør det.

Anmeld

26. januar 2015

modesty

JH12 skriver:

Jeg er gravid for 4 gang, de 3. Første er lavet i første hug. 

Her 4. Gang blev jeg først gravid i anden cyklus, og i første cyklus havde jeg IKKE ben og numse i vejret, ellers har jeg haft alle gangene og havde det også i anden cyklus og wupti gravid, så hos mig har det virket.. 

Nej, det har det altså ikke. Det er ren og skær tilfælde.

Anmeld

26. januar 2015

KThomsen

Jeg gjorde det i min anden cyklus og blev gravid ved ikke om det hjalp, men det skader ikke

Anmeld

26. januar 2015

mortilnoahogmelina

Jeg har aldrig prøvede det . Og jeg har to børn . 

Være gravid 4 .. Så jeg tror ikke der er hold i myten .  

Anmeld

26. januar 2015

Rengyduck

Det virkede for mig, jeg er 14+6 i dag  Hos os var det manden der kom spurtende med en pude når vi var færdige, mens han råbte "OP MED BENENE!" - vi havde det SÅ sjovt 

Anmeld

26. januar 2015

lillelille

Rengyduck skriver:

Det virkede for mig, jeg er 14+6 i dag  Hos os var det manden der kom spurtende med en pude når vi var færdige, mens han råbte "OP MED BENENE!" - vi havde det SÅ sjovt 

hahaha jeg er ikke gravid endnu men det gør min mand også hver gang.. Vi synes det er så sjovt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.