Er der hold i myten? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

962 visninger
16 svar
1 synes godt om
25. januar 2015

CC.

Jeg er egentlig bare nysgerrig og vil gerne høre jeres erfaring, hvis I altså gider at dele det med mig  

Jeg har tænkt lidt over, om der mon er hold i den myte om, at man skal ligge med benene i vejret og en pude under numsen, eller ej? 
Er der nogle af jer der har forsøgt dette? 

Og endnu bedre - er der nogle af jer, der har prøvet at lave en baby og derefter vasket sig - men så prøvet myten af, og blevet hurtigt gravide?  

Min kæreste og jeg har joket med jeg skulle gøre det - men jeg gider ikke ligge der og føle mig som en idiot - og jeg kan nu altså også godt lide at blive ren bagefter sex - så hvis ikke I har fået gevinst med myten, så tror jeg ikke jeg giver det et forsøg Hehe! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2015

CC.

Hov, jeg tror måske jeg lagde den i den forkerte undertråd - den skulle gerne ligge under graviditet, og ikke "prøver at blive gravid" - hvis en moderater kan ændre det, vil jeg sætte pris på det  

I andre må selvfølgelig gerne svare!  

Anmeld

25. januar 2015

Kløver

CC. skriver:

Jeg er egentlig bare nysgerrig og vil gerne høre jeres erfaring, hvis I altså gider at dele det med mig  

Jeg har tænkt lidt over, om der mon er hold i den myte om, at man skal ligge med benene i vejret og en pude under numsen, eller ej? 

Og endnu bedre - er der nogle af jer, der har prøvet at lave en baby og derefter vasket sig - men så prøvet myten af, og blevet hurtigt gravide?  

Min kæreste og jeg har joket med jeg skulle gøre det - men jeg gider ikke ligge der og føle mig som en idiot - og jeg kan nu altså også godt lide at blive ren bagefter sex - så hvis ikke I har fået gevinst med myten, så tror jeg ikke jeg giver det et forsøg Hehe! 

Min gynækolog hvor vi har været i behandling sagde at det intet havde på sig, så hendes svar var at man kun fik det ud af det, at man så fjollet ud 

Anmeld

25. januar 2015

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Altså ved min datter gjorde jeg det ikke og hun er lavet i første hug 

Her anden gang prøvede jeg det at ligge en pude under numsen og så desuden løfte godt op med numsen og jeg sidder nu her gravid i uge 39+4. Her anden gang blev baby lavet i 2 forsøg. Så i mit tilfælde er det lidt svært at svare på om det virkede på mig for jeg har som sagt prøvet begge dele hvor der var gevinst  

Anmeld

25. januar 2015

HappyOne

CC. skriver:

Vi har også altid fået afvide at det ikke virker, men gjorde det alligevel, det holdte håbet og troen oppe og nu er jeg gravid 5+5 

Anmeld

25. januar 2015

CC.

vBirgitte skriver:

Vi har også altid fået afvide at det ikke virker, men gjorde det alligevel, det holdte håbet og troen oppe og nu er jeg gravid 5+5 

Det er vel et forsøg værd, om ikke andet kan jeg grine af mig selv hvis ikke det lykkedes  

Tusind tak for jeres svar!  
Kom endelig med flere, hvis der er andre der har noget at byde ind med  

Anmeld

25. januar 2015

HappyOne

CC. skriver:

Det er vel et forsøg værd, om ikke andet kan jeg grine af mig selv hvis ikke det lykkedes  

Tusind tak for jeres svar!  
Kom endelig med flere, hvis der er andre der har noget at byde ind med  

Jeg krydser fingre for dig, men believe me, din kæreste/mand dør af grin, det gjorde min

Anmeld

25. januar 2015

esiuol22

Efter at have forsøgt i ca et år gav jeg lidt op gik på kål kur og løftede numsen op, om det var det der virkede ved jeg ikke men lykkes i den cyklus hvor jeg prøvede  Jeg har bagud vendt livmor.

Anmeld

26. januar 2015

mpr

CC. skriver:

Tror ikke der er hold i det, fik afvide af min gynækolog at der faktisk er større chancer for man ikke bliver gravid på den måde fordi livmoderen holder bedre på de små svømmere (som i at de hurtigere kommer det rigtige sted hen) hvis man er lodret og ikke vandret efter sex  

Og du må gerne vaske dig efter sex, men det gør ikke chancerne højere, i og med at du uanset hvad jo ikke (forhåbentlig) vasker oppe i selve skeden

Anmeld

26. januar 2015

Snevejr84

Det har ingen betydning om du gør det eller ej 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.