Ny udvikling i "sagen":
Vi fik alle en sms fra min moster - hvor der til slut stod: at vi skulle bestemme os for en ret, og så lige skrive til hende hvad vi kom med.
Vi skriver så fra min mands tlf. - at vi kommer med 2 lasanger (en med kød og en med kun grøntsager / ved jeg min anden moster og hendes børn er vild med) og 2 lækre salater.
Får så denne sms tilbage: at hun FORVENTEDE vi kom med to stege (for det var jo ikke en børnefødselsdag) og 3-4 flasker god vin. Og slutter så smsen af med - at næste gang vil hun have at det kun var mig som skrev tilbage, for manden min blev jo alligevel væk.
jeg skriver så fra min telefonen, at vi kommer med de to lasanger og de to salater (min mor havde sagt det var en super idé
Sms tilbage fra min moster: Lasagne er udelukket!!!!! og at min anden moster og hendes kæreste kom med salater og kylligedeller, så vi skulle komme med 1-2 stege (efter størrelse) og 3-4 flasker god vin.
Det hele sluttede med, at vi fik en sms hvor der stod: at nu skulle børnebørnene bare gør som der blevet sagt for en gang skyld!!!!
Brød total sammen og ringede til min mor - hun blev tosset, for det var slet ikke det hun og min moster havde aftalt. Min mor har selv sagt, at hun tager 2-3 forskellige stege med, så hun har hele tiden sagt, at kød er der nok af.
Jeg skriver så tilbage hertil morgen, at jeg tager den med mor og far.
Nu afventer jeg bare svar på den sms.
P.s. vi har nu besluttet at tage flødekartofler med 
P.p.s. min moster forventer, at hver ret skal kunne dække alle til "festen" - så der skal være nok til 22 personer.
Anmeld